مدیر تیم های ملی دو و میدانی:اردو تیم ملی در اقصی نقاط کشور در جریان است/ورزشکاران و مربیان کمک هزینه تمرینی دریافت می‌کنند

مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: با توجه به در پیش بودن رقابتهای مهمی همچون بازیهای آسیایی، اردوهای تیم ملی در اقصی نقاط کشور و چند کشور دیگر برقرار است و ورزشکاران و مربیان کمک هزینه تمرینی از فدراسیون دو‌و میدانی دریافت می‌کنند.


حمیدرضا فردین پور در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: در حال حاضر با هدف حضور پر قدرت و همه جانبه ورزشکاران در بازیهای آسیایی 2022هانگژو چین، ملی پوشان کشورمان در اقصی نقاط کشور اردو نشین هستند و تمرینات
آماده سازی را زیر نظر مربیان خود پیگیری می‌کنند.


وی افزود: ضمن در پیش بودن بازیهای آسیایی، بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان از دیگر رویدادهایی است که ورزشکاران و ملی پوشان کشورمان برای شرکت در آن آماده می‌شوند. به طور مثال فعلا احسان حدادی در جزیره کیش اردوی خود را برگزار می‌کند، حسن تفتیان نیز عازم کشور جامائیکا خواهد شد تا ادامه تمرینات خود را در این کشور  پیگیری کند. فرزانه فصیحی نیز در کشور صربستان اردونشین است.  مهدی پیرجهان، سجاد هاشمی و میلاد ناصح جهان نیز در کشورترکیه تمرینات آماده سازی دنبال می کنند.

فردین‌پور ادامه داد:فدراسیون از آذر ماه گذشته به حدود ۵۰ورزشکار و مربی به صورت ماهانه کمک هزینه تمرینی پرداخت می‌نماید تا آنها بتوانند با فراغ بال به انجام تمرینات آماده سازی خود جهت حضوری مقتدرانه در رقابت‌های آتی بپردازند.

فردین پور خاطر نشان کرد:فدراسیون دو و میدانی به این نتیجه رسیده است که ورزشکارانی را به مسابقات بازی‌های آسیایی اعزام خواهد نمود که میانگین رکورد آنها برگرفته شده از چند رقابت در  شرایط مطلوبی باشد و برای اعزام ورزشکاران به این رویداد تنها نتیجه یک مسابقه ملاک فدراسیون برای اعزام آنها نخواهد بود.  

 
مدیر تیم‌های ملی تصریح کرد:همه تلاش فدراسیون دو و میدانی در راستای موفقیت در رویداد‌های پیش رو و مهم بین‌المللی که برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کردکه در این راستا از دو‌ماه پیش اردو‌های آماده سازی ورزشکاران دو و میدانی را در استان‌های مختلف و همچنین چند کشور آغاز کرده ایم.

وی در پایان گفت:اسامی ورزشکارانی که در اردو آماده سازی به سر می‌برند به شرح زیر است:

ترکیه: سجاد هاشمی، مهدی پیرجهان، میلاد ناصح جهانی

صربستان: فرزانه فصیحی

بوشهر: ریحانه مبینی، حسن میهن دوست، علی فتحی گنجی

بروجن: سید امیر زمانپور، امید امیریان، امیر مرادی

کیش: احسان حدادی

مشهد: شاهین مهردلان، مرتضی ناظمی، مهلا محروقی، بهنام شیری

شیراز: بنیامین یوسفی، صادق صمیمی، علی شیریان، حسین رسولی

بلاروس:رضا مقدم

گلستان:حمیدرضا کیا

مازندران:محمدرضا طیبی

تهران:مهسا میرزا طبیبی

کرمان:محمد حسین ابارقی

ایلام:خلیل ناصری

کرمانشاه:پژمان یارولی