سجاد هاشمی: رکورد خودم را در ترکیه بهبود بخشیدم/ اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم

رکورد‌دار ماده ۴۰۰متر کشورمان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: قهرمانی در مسابقات تدارکاتی ترکیه خوب بود اما بهتر از آن ارتقا دادن رکورد شخصی‌ام بود.


سجاد هاشمی آهنگری گفت: بعد از اتمام رقابتهای باشگاهی وقفه ای به دلیل استراحت فصلی داشتیم و پس از آن با هدف کسب نتایج درخشان در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا – قزاقستان، اردوی خود را زیر نظر شهریار سیه جانی در شهر ازمیر ترکیه آغاز کردیم.

وی افزود: همچنین با توجه به در پیش بودن رقابتهای جهانی صربستان، مسابقات قهرمانی جهان آمریکا، کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی چین پیش تر برنامه خود را که به فدراسیون ارائه کرده بودم و با توافقی که داشتیم اردو خود را آغاز کردیم. خوشبختانه بعد از 50 روز تمرینات مستمر در اولین مسابقات سالن که در شهر استانبول بود حضور داشتم و موفق شدم ضمن کسب مقام نخست رکورد شخصی خود را جابجا کنم. البته علی رغم اینکه یک مصدومیت جزئی داشتم و از ترس مواجه شدن با مصدومیت جدی تر فشار را کم کردم اما با زمان 47.23 مقام اول را کسب کردم و مهم تر از آن جابجایی رکوردم بود که اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: متاسفانه مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا باز هم به تعویق افتاد که خبر خوبی نیست. به هر ترتیب از مراتب آماده سازی ادامه خواهد داشت.  15 بهمن ماه مسابقه ای در شهر بورسای ترکیه خواهیم داشت. یک رقابت خیلی خوب در سالنی که جدید افتتاح شده و میتوان گفت اولین مسابقه رسمی آنها در این سالن خواهد بود .اگر شرایط خوب پیش برود میتوانم بگویم به رکورد ملی نزدیک خواهم شد و میتوانم برای کسب ورودی جهانی تلاش کنم تا تجربه دویدن در مسابقات جهانی را هم در کارنامه داشته باشم.

سجاد هاشمی آهنگری گفت: دور جدید تمرینات در اسفند ماه آغاز خواهد شد تا بتوانیم به ورودی رقابتهای قهرمانی جهان در آمریکا دست پیدا کنیم و قطعا به کسب این مهم امیدوارم و تلاش میکنم ما با همین انگیزه و برنامه با تمام قدرت و توان در مسابقات آتی بهترین رکورد ها را ثبت کنم.

وی در پایان گفت: خدارا شکر همه چیز خوب است. جا دارد از مربی ام، مجموعه فدراسیون که در راس آن رییس، دبیر و مدیر تیم های ملی سعی بر این دارند بهترین شرایط را برای ما فراهم کنند تشکر کنم. ضمن اینکه اقای صیامی در سفر سه روزه ای که به ترکیه داشتند و در دیدار با رییس فدراسیون ترکیه از اردوی ما نیز بازدید کردند که این خود نکته بسیار مهمی برای من بود.این اردو با مهدی پیر جهان و میلاد ناصح جهانی در حال پیگیری است. خوشبختانه ما هم رقبا و هم رفقای خوبی برای هم هستیم و تیم بسیار خوب و منسجمی داریم و قطعا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد