پژمان یارولی: در اردو شرایط خوبی دارم/ هدفم رسیدن به مدال بازیهای آسیایی است

دونده نیمه استقامتی کشورمان گفت: در اردوی خود در کرمانشاه شرایط مطلوبی دارم و همه چیز برای تمرینات فراهم است.


پژمان یارولی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: این روزها زیر نظر مربی خودم عباس فتحی تمرینات خوبی را در شهر کرمانشاه دارم و خوشبختانه همه چیز برای رسیدن به رکوردهای بهتر فراهم است.

وی افزود: فدراسیون همه شرایط را فراهم کرده است که بدون دغدغه صرفا به تمرینات رسیدگی کنم. خدارا شکر اوضاع بدنی خوب دارم، فقط اگر شرایطی فراهم شود که به چند مسابقه برون مرزی و آسیایی اعزام شوم قطعا عملکرد بهتری خواهم داشت و خواهم توانست رکورد خود را ارتقا دهم.

دونده ماده۸۰۰ متر ایران در خصوص حضور در رقابتهای داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور توضیح داد: ۱۵ دی در مسابقات داخل سالن توانستم با رکورد خوب و مطلوبی مقام اول را به دست بیاورم و از عملکرد خودم رضایت داشتم، هدفم مسابقات آسیایی داخل سالن  قزاقستان بود که بتوانم رکورد داخل سالن ایران را نیز جابجا کنم اما متاسفانه این رقابتها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

یارولی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر هدفم شکستن رکورد شخصی خودم و دست یافتن به مدال بازیهای آسیایی است و تمام تلاشم را در این مسیر خواهم کرد. قطعا با حمایت های فدراسیون دو و میدانی، کمک مربی‌ام آقای عباس فتحی و پشتیبانی‌های آقای حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس خرم آباد به این مهم خواهم رسید.