شاهین مهردلان: امیدورام در آستانه بازیهای آسیایی از فدراسیون دو و میدانی حمایت شود

قهرمان پرتاب وزنه کشورمان گفت: امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در آستانه بازیهای آسیایی حمایت ویژه ای از فدراسیون داشته باشند.


شاهین مهردلان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: با یک آمادگی نسبی در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور حاضر شده بودم تا صرفا برای رقابتهای داخل سالن قهرمانی آسیا-قزاقستان انتخاب بشوم، چراکه ورودی 19.70 متر برای من رکورد بالایی نبود و می توانستم بدون داشتن آمادگی کامل هم به این ورودی دست پیدا کنم و به رقابتهای قهرمانی آسیا برسم تا در آنجا رکورد بهتری ثبت کنم اما متاسفانه آن مسابقات نیز لغو شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با اینکه رقابت تدارکاتی جز مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور نداشته ام، اما شرایطی بدی ندارم تا جایی که رکورد‌هایی که تا این لحظه به ثبت رسانده‌ام در صورت شرکت در مسابقات جهانی داخل سالن می‌تواند من را در جایگاه هشتم قراردارد و در بدترین شرایط حتی میتوانم بین ۱۶ نفر قرار بگیرم و راهی فینال شوم در این میان اما متاسفانه لغو شدن رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا موجب شد تا ما در روند تمرینات تغییراتی ایجاد کنیم و دیگر هدفی برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان نداشته باشم که متاسفانه کمی روی انگیزه ام تاثیر گذار بود. به هر روی با تغییرات زیادی که در برنامه ایجاد شد بیشتر نگاهم بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی است.

مهردلان افزود: فدراسیون تا اینجا عملکرد خوبی داشته است. خوشبختانه دبیر و رییس فدراسیون همیشه در دسترس هستند و سعی کردند هر کاری که میتوانستند برایمان انجام دهند. حدود دو ماهی است که حقوق هایی که برای بازیهای آسیایی تعیین شده برای ما پرداخت کرده‌اند که برای ما نقطه عطفی بود.  

وی افزود: در مشهد نیز در اردو هستم که از نظر مالی، شرایط اردو و تغذیه مورد حمایت فدراسیون هستم. تا اینجا فدراسیون هم از نظرروحی و هم امکاناتی خیلی خوب از ما حمایت کرده است اما به هر حال با توجه به نزدیک شدن به بازیهای آسیایی باید حمایت ها روز به روز بیشتر و بیشتر شود، چرا که تمامی رقبا از دیگر کشورها تا دندان مسلح به این میدان خواهند آمد. کمی کارمان سخت است درست است که تا به امروز نسبت به گذشته چند پله جلوتر هستیم؛ به طور مثال همین که در هر شهری که میخواهیم اردو میگذارند و حمایت می کنند اما امیدوارم زوتر مشکلات مالی فدراسیون حل شود تا اردوهای بیشترو با کیفیت تری برگزار شود. به هر حال هزینه ها بالاتر رفته است چه در بحث تهیه مکمل های ورزشی و چه فراهم کردن امکانات. ما هیچ کاری جز ورزش کردن نداریم و صرفا نگاهمان به فدراسیون است امیدوارم در آستانه بازیهای آسیایی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه ای از فدراسیون دو و میدانی داشته باشند تا فدراسیون نیز از ما به صورت ویژه حمایت کند. فدراسیون باید تامین شود تا بتواند ما را تامین کند تا دغدغه ای دیگری جز بازیهای آسیایی نداشته باشیم.

مهردلان در پایان گفت: در نهایت ازحمایت‌های فدراسیون و شرکت پلیمر خلیج فارس، مربی‌ام  و همچنین از همه کسانیکه به من کمک می‌کنند تا تمرینات ادامه دهم تشکر میکنم.