نشست هاشم صیامی با رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی شرکت ملی نفت؛

هادی افشار: برای کمک و حمایت از دو و میدانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد/امسال باشگاه‌نفت به مسابقات لیگ دو و میدانی باز خواهد گشت

رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی شرکت ملی نفت دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر داشت.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌ و میدانی امروز(یکشنبه)با هادی افشار رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر داشتند.

 

در ابتدای این دیدار هاشم صیامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان در سخنانی خطاب به افشار گفت:باشگاه نفت تهران پر افتخار ترین تیم باشگاهی ورزش دو و میدانی کشورمان است و سال‌ها در کنار ورزشکاران این رشته پایه و پر مدال بوده و کمک‌های زیادی را در راستای رشد و ارتقاء این رشته ورزشی انجام داده است.

 

وی افزود:از اینکه با تصمیم مسئولین و دستندرکاران باشگاه نفت تهران قرار شده این تیم قدیمی و ریشه داره در ورزش دو و میدانی بعد از سه‌سال غیبت به جریان مسابقات باشگاهی بازگردد بسیار خوشحالیم و به همین جهت از تمامی مسئولین باشگاه نفت صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌نماییم.

 

در پی این دیدار همچنین مقرر شد به زودی آکادمی دو و میدانی باشگاه نفت تهران با همکاری و حمایت فدراسیون به منظور رشد و توسعه ورزش پایه و مادر تاسیس و کار خود را آغاز نماید،همچنین کارشناسان دو و میدانی با حضور در آکادمی‌های فعال باشگاه نفت در رشته‌های ورزشی دیگر اقدامات لازم را در راستای آموزش نحوه صحیح دویدن و افزایش توان استقامتی و سرعتی ورزشکاران حاضر در این آکادمی‌ها انجام دهند.

 

از دیگر موارد مطروحه در این دیدار قطعی شدن حضور پر رنگ و همه جانبه باشگاه نفت تهران در مسابقات دو‌و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ورزشکاران تراز اول این رشته در سال ۱۴۰۱ بود.

 

همچنین با پیشنهاد علی رضایی دبیر کل فدراسیون دو و میدانی و استقبال خوب هادی افشار مقرر شد باشگاه‌نفت تهران اقدامات لازم را در خصوص فعالیت این باشگاه در بخش بانوان انجام دهد.

 

در بخش دیگر این دیدارهادی افشار رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی شرکت ملی نفت که خود از قهرمانان باسابقه و شناخته شده ورزش تکواندو است گفت: این باشگاه ریشه‌دار  و قدیمی ورزش کشورمان در تلاش است تا در سال جاری با جذب و حمایت از دو و میدانی کاران مطرح بتواند کمک شایانی به آنها در راستای کسب افتخارات بین‌المللی توسط این قهرمانان برای کشور عزیزمان داشته باشد.

 

وی افزود:باشگاه نفت تهران برای کمک به رشد و توسعه این ورزش پایه و پرمدال که آن را اصل و اساس همه رشته‌های ورزشی میداند،در کنار فدراسیون خواهد بود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. 

 

افشار خاطر نشان کرد:باشگاه نفت تهران می‌تواند در سال جاری با نظر فدراسیون دو و میدانی میزبانی برخی از مسابقات را نیز عهده دار شود تا از این طریق بتواند گام‌ مثبتی برای کمک و حمایت از فدراسیون برادرد.  

 

در پایان این دیدار همچنین رییس فدراسیون دو و میدانی از امکانات و تجهیزات پزشکی و ورزشی باشگاه نفت تهران بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی‌های پر افتخار ترین باشگاه دو و میدانی کشورمان قرار گرفت.

 

در این نشست علی رضایی دبیر کل فدراسیون دو و میدانی،ایرج ایری،عبدالغفار سقر و احمد زارع‌کار از قهرمانان اسبق و پر عنوان و شناخته شده ورزش دو و میدانی و طاهر کاظمی مدیر روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.