نشست هاشم صیامی با رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی؛

امیرعباس لشگری: دو و میدانی را پایه و اساس همه ورزش‌ها می‌دانیم/امسال دانشگاه آزاد در بخش آقایان هم وارد مسابقات لیگ خواهد شد

رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی و حضور همه جانبه در مسابقات لیگ بحث و تبادل نظر داشت.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌ و میدانی با امیرعباس لشگری رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی و حضور در مسابقات لیگ این رشته‌پایه و پر مدال بحث و تبادل نظر داشتند.

 

در ابتدای این دیدار هاشم صیامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان و هم چنین قدر دانی بواسطه حمایت‌های همیشگی این باشگاه از ورزش دو و میدانی در سخنانی خطاب به لشگری گفت:باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از قدیمی ترین تیم‌های  باشگاهی ورزش دو و میدانی کشورمان است که سال‌ها در کنار ورزشکاران آن بوده و کمک‌های زیادی را در راستای رشد و ارتقاء این رشته ورزشی پایه و مادر انجام داده است.

 

وی افزود:از اینکه با تصمیم مسئولین و دستندرکاران باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص حضرتعالی قرار شده این تیم قدیمی و ریشه داره در ورزش دو و میدانی بعد از چند سال غیبت در بخش آقایان به جریان مسابقات باشگاهی بازگردد بسیار خوشحالیم و به همین جهت از تمامی مسئولین باشگاه دانشگاه آزاد صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌نماییم.

 

مهم ترین موضوع مطرح شده در این دیدار قطعی شدن حضور پر رنگ و همه جانبه باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات دو‌و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ورزشکاران نخبه و تراز اول این رشته ورزشی در هر دو بخش بانوان و آقایان  در سال ۱۴۰۱ بود.

 

در بخش دیگر این دیدار امیر عباس لشگری رییس امور ورزش‌ و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این باشگاه ریشه‌دار  و قدیمی ورزش کشورمان در تلاش است تا در سال جاری بتواند نسبت به سال‌های گذشته در رشته‌های ورزشی بیشتری تیم‌داری کند تا با جذب و حمایت از قهرمانان ورزشی در راه آماده‌سازی و کسب افتخارات بین‌المللی توسط آنها برای کشورمان شانه به شانه فدراسیون‌ها حرکت کند.

 

وی افزود:در نظر داریم تا امسال علاوه بر تیم‌داری در بخش بانوان در بخش آقایان نیز بتوانیم دو و میدانی کاران را جذب کنیم تا توانسته باشیم کمک شایانی به آنها در راستای پیشرفت و حضور در اردوهای تیم‌ملی کرده‌باشیم.

 

لشگری خاطر نشان کرد:باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به رشد و توسعه این ورزش مادر و پرمدال که آن را پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی میداند،در کنار فدراسیون خواهد بود و در این راستا از هیچ تلاش و کمکی دریغ نخواهد کرد.