نشست هاشم صیامی با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان؛

محمد اسفندیار پور: تلاش خواهیم کرد فعالیت‌های باشگاه‌گل‌‌گهر را در ورزش دو و میدانی افزایش دهیم/در مسابقات لیگ شرکت خواهیم کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان دیدار و پیرامون همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی و حضور همه جانبه در مسابقات لیگ بحث و تبادل نظر داشت.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌ و میدانی با محمد اسفندیارپور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص همکاری‌های دوجانبه در راستای حمایت این باشگاه از ورزش دو و میدانی و حضور در مسابقات لیگ این رشته‌پایه و پر مدال بحث و تبادل نظر داشتند.

 

در ابتدای این دیدار هاشم صیامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان و هم چنین قدردانی بواسطه حمایت‌های این باشگاه از ورزش دو و میدانی در سخنانی خطاب به اسفندیار پور گفت:خوشبختانه باشگاه گل گهر سیرجان اقدامات خوبی را در مدت زمان کمی که فعالیت خود را در ورزش دو و میدانی آغاز کرده است صورت داده که همین اقدامات توانسته کمک‌های زیادی را در راستای رشد و ارتقاء این رشته ورزشی پایه و مادر انجام دهد.

 

وی افزود:از اینکه با تصمیم مسئولین و دستندرکاران باشگاه گل‌گهر سیرجان چندی است به طور کاملا جدی و منظم آکادمی دو و میدانی جهت شناسایی و پرورش استعداد‌های موجود در شهر سیرجان و حتی استان کرمان راه اندازی شده است و تعدادی از مربیان شناخته شده این رشته ورزشی در این آکادمی مشغول به کار شده‌اند صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌نمایم.

 

مهم ترین موضوع مطرح شده در این دیدار قطعی شدن حضور  باشگاه گل‌گهر سیرجان در مسابقات دو‌و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ورزشکاران نخبه و تراز اول این رشته ورزشی در سال ۱۴۰۱ بود.

 

در بخش دیگر این دیدار محمد اسفندیار پور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان اظهار داشت:باشگاه گل گهر نگاهی کامل و همه جانبه نسبت به امر ورزش در میان آحاد جامعه و همچنین حمایت از ورزش قهرمانی از طریق شناسایی و پرورش استعدادهای موجود در کشور به خصوص در شهر سیرجان دارد .

 

وی افزود:در نظر داریم تا امسال فعالیت‌های آکادمی باشگاه گل‌گهر را در هر دو بخش بانوان و آقایان گسترش دهیم تا با حمایت از  دو و میدانی کاران توانسته باشیم کمک شایانی به آنها در راستای پیشرفت و حضور در اردوهای تیم‌ملی به خصوص در رده‌های سنی پایه کنیم.

 

اسفندیار پور خاطر نشان کرد:باشگاه گل‌گهر سیرجان برای کمک به رشد و توسعه این ورزش مادر و پرمدال،در کنار فدراسیون خواهد بود و در این راستا از هیچ تلاش و کمکی دریغ نخواهد کرد. 

 

او اضافه کرد:با توجه به شرایط و امکانات موجود در باشگاه گل‌گهر در نظر داریم میزبان برگزاری اردوهای تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه در شهر سیرجان باشیم.

مدیر عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان تصریح کرد:تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری با کمک مربیانی خوبی که در اختیار داریم بتوانیم در مسابقات لیگ تیم‌داری کنیم و فعالیت‌های این باشگاه را در ورزش دو و میدانی روز به روز گسترش دهیم. 

 

در این نشست همچنین حسین شایان مسئول آکادمی دو و میدانی باشگاه گل‌گهر سیرجان نیز حضور داشت که به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت‌های باشگاه گل‌گهر سیرجان در ورزش دو و میدانی پرداخت.