به منظور ارزیابی عملکرد در دو بخش استعدادیابی و آموزش صورت پذیرفت؛

حضور کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت‌ورزش و جوانان در فدراسیون دو و میدانی

کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت‌ورزش و جوانان به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد فدراسیون دو و میدانی در دو بخش استعدادیابی و آموزش فدراسیون در این فدراسیون حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی:کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت‌ورزش و جوانان امروز(یکشنبه)به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد فدراسیون دو و میدانی در دو بخش استعدادیابی و آموزش در این فدراسیون حضور یافتند.

بر همین اساس،در این دیدار که علی رضایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی و الهه رستمی دبیر کمیته آموزش و پژوهش نیز در آن حضور داشتند،کارشناسان دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان عملکرد این فدراسیون را در بخش‌های مختلف از جمله؛دوره‌های آموزشی برگزار شده،وجود بانک اطلاعاتی دوره‌های آموزشی،وجود سامانه آموزشی،آئین نامه‌های آموزشی،بررسی تعاملات فدراسیون دو و میدانی با هیات‌ها و ادارات کل استانی و همچنین وجود سرفصل‌های دوره‌های آموزشی مورد بررسی و ارزیابی خود قرار دادند.

در پایان کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت ورزش و جوانان عملکرد فدراسیون دو و میدانی را در بخش‌های مختلف خوب و مثبت ارزیابی نموده و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء و رشد بحث آموزش درورزش دو و میدانی کشورمان بیان کردند.

همچنین قرار شد نشست بررسی عملکرد فدراسیون دو و میدانی در بحث استعدادیابی هفته آینده با حضور سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های سنی پایه این فدراسیون برگزار شود.

گفتنی است،علی رحمانیون،شراره زمانی،قنبرعلی دلفان و امیر ثابتی بعنوان کارشناسان دفتر استعدادیابی و آموزش‌های پایه وزارت ورزش و جوانان در این ارزیابی عملکرد حضور داشتند.