بازدید هاشم صیامی از اردو آماده سازی ملی پوشان دو و میدانی در استان چهارمحال‌و بختیاری

رییس فدراسیون دو و میدانی با حضور در استان چهار محال و بختیاری از نزدیک در جریان برگزاری اردو ملی پوشانی که مراحل آماده‌سازی خود را در این استان سپری می‌کنند قرار گرفت و از تمرینات آنها بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی امروز(یکشنبه)با سفر به استان چهارمحال‌و بختیاری از برگزاری اردو آماده‌سازی ملی پوشانی که تمرینات خود را در شهرهای شهر کرد و شلمزار این استان سپری می‌کنند بازدید کرد.

 در این بازدید،ورزشکارانی همچون؛امیر مرادی،سید امیر زمان‌پور،علی عالمی،امید امیریان،علی امیریان،علی شیریان و صادق صمیمی که مراحل آماده‌سازی خود را در استان چهار‌محال و بختیاری پشت سر می‌گذارند، توضیحاتی را پیرامون چگونگی نحوه برگزاری این اردو و همچنین مشکلاتی که بر سر راه آنها به منظور هرچه بهتر آماده‌سازی خود تا زمان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور وجود دارد بیان کردند.

هاشم صیامی نیز ضمن بازدید از محل اسکان و تمرینات این ورزشکاران خوب کشورمان پس از گفت‌وگو با آنها جهت رفع مشکلات و موانع موجود قول مساعد داد.

رییس فدراسیون دو و میدانی خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی‌های انجام شده اردو آماده‌سازی ورزشکاران دو و میدانی که شانس حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی را دارند در چند استان کشور بر پا شده است و ما نیز در همین راستا تلاش خواهیم کرد که قهرمانان خوب دو و میدانی بتوانند با کمترین مشکل و بهترین شرایط مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارند تا با فراغ بال تمام تمام توانشان را در راه پیشرفت و کسب افتخار در مسابقات مهم پیشرو به کار بگیرند.
 
رییس فدراسیون دو و میدانی در خلال بازدید از اردو آماده‌سازی ملی پوشان دو و میدانی، با مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری دیدار و پیرامون چگونگی همکاری و حمایت از قهرمانان این رشته پایه و پرمدال تا بازی‌های  آسیایی بحث و تبادل نظر داشت.

هاشم صیامی همچنین با حضور در گلزار شهدا شهر شلمزار به مقام والای شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

گفتنی است داریوش صمیمی،سجاد مرادی و کوروش مرادی کار هدایت ورزشکاران دو‌و میدانی کشورمان که اردو آماده‌سازی خود را در استان چهارمحال‌و بختیاری برپا نموده‌اند بر عهده‌دارند.