حضور رییس فدراسیون دو و میدانی در اردوی رکورددار پرش طول بانوان کشور

رییس فدراسیون دو و میدانی عصر امروز (دوشنبه) با حضور در آران‌بیدگل از اردوی آماده سازی ریحانه مبینی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی عصر امروز به شهرستان آران‌بیدگل رفت و از نزدیک از روند آماده سازی ریحانه مبینی دارنده رکورد ملی پرش طول بانوان دیدار کرد. 

 

مبینی که موفق شد پس از سالها رکورد ملی مرحومه توران شادپور را در پرش طول بشکند، در حال حاضر از امید‌های رشته دو و میدانی در بازیهای آسیایی بشمار می‌رود. 

 

مبینی که پیش‌تر به همراه مربی خود اردوی آماده سازی و تدارکاتی را با هدف حضور موفق در بازیهای آسیایی، به مدت دو ماه در کشور ترکیه برگزار کرد، در حال حاضر ادامه روند آماده سازی را در آران‌بیدگل دنبال می‌کند.     

 

در بازدید امر‌وز رییس فدراسیون از اردوی بانوی یکه تاز پرش طول ایران، وی در خصوص شرایط تمرینی خود با هاشم صیامی سخن گفت و اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط بسیار خوبی در تمرینات حاکم است و بدون وقفه روند آماده سازی را دنبال می‌کنیم. 

 

بعد از این که باند و منطقه پرش در این شهرستان  با همکاری اداراه ورزش و جوانان استان و شهرستان محیا شد مبینی توانست تمرینات حرفه ای را در این منطقه پیگیری کند. 

 

ریحانه مبینی ضمن انجام تمرینات با هدف حضور در بازیهای آسیایی، قرار است به زودی در  رقابتهای قهرمانی کشور و جام امام رضا (ع) شرکت کرده و  تا بتواند رکورد مطلوبی را ثبت نماید. 

 

در این دیدار مربی ریحانه مبینی نیز نقطه نظرات خود را در خصوص این اردوها اعلام کرد و نسبت به شرایط بدنی فعلی این ورزشکار بانوی کشورمان اظهار رضایت نمود.

 

این بازدیدها میان رییس فدراسیون و اردونشینانی که شانس حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین بازیهای آسیایی را دارند،با هدف رسیدن به آگاهی لازم در خصوص موانع پیش رو ورزشکاران  انجام شد تا فدراسیون دو و میدانی بتواند در روند آماده سازی تمام توان خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن اردوها و در نهایت کسب افتخار در رویداد‌های مهم پیشرو بکار گیرد.