نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان دو و میدانی

سید حمید سجادی با پیشکسوتان دو و میدانی دیدار کرد و پیرامون شرایط و اهمیت این ورزش نکاتی را بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی،سید حمید سجادی شب گذشته با حضور در مجوعه انقلاب تهران و دفتر انجمن پیشکسوتان دو و میدانی ضمن دیدار با قهرمانان دیروز ورزش پایه و مادر در مراسم افطاری پیشکسوتان دو و میدانی نیز شرکت کرد.

 

در این نشست صمیمی هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ضمن قدر دانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از دو و میدانی کاران به خصوص پیشکسوتان نکاتی را پیرامون شرایط فعلی این رشته ورزشی بیان کرد.

 

صیامی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی گفت:از آبان ماه گذشته اردوهای آماده سازی ورزشکاران دو‌و‌میدانی را در اقصی نقاط کشور برپا نموده‌ایم و سعی کردیم با توجه به وجود تمامی محدودیت‌ها بهترین شرایط را برای قهرمانان خوب دو و میدانی به منظور کسب افتخار در رویدا‌های بین‌المللی و مهم پیش رو به خصوص بازی‌های آسیایی فراهم کنیم.

 

وی افزود:فدراسیون دو و میدانی برای پیشکسوتان ارزش و اهمیت خاصی قائل است و تا به این لحظه از هیچ تلاشی جهت همکاری و استفاده از نظرات بسیار مهم و دقیق آنها در جریان پیشبرد اهداف خود و موفقیت دو و میدانی کوتاهی نکرده است که قطعا این همکاری و ارتباط در آینده نیز با بهترین کیفیت ادامه دیدا خواهد کرد. 

 

در ادامه این دیدارسید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود از قهرمانان خوش نام و نشان  و پیشکسوتان ورزش دو و میدانی است در سخنانی ضمن ابراز خورسندی از اینکه بعد از مدت‌ها در میان پیشکسوتان و به خصوص هم تیمی‌های قدیمی خود که بیشتر عمر و بهترین روزهای زندگی را با آنها سپری کرده است گفت:خدا را شاکرم که باز هم توفیق دیدار با بزرگان و موی سپیدان دو و میدانی را به دست آوردم که از این موضوع و حضور در این جمع پر افتخار بسیار خوشحال و خورسند هستم.

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه والای پیشکسوتان در ورزش کشور ادامه داد:من نقش پیشکسوتان در پیشبرد اهداف کلان ورزش را بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار می‌دانم و از رییس فدراسیون دو و میدانی می‌خواهم بیش از پیش با بزرگان این رشته ورزشی مشورت نماید و از تجربیات گرانبهای این عزیزان در جهت موفقیت دو و میدانی استفاده کند.

 

سید حمید سجادی همچنین خطاب به رییس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت:مطمئن باشید که وزارت ورزش و جونان و همچنین پیشکسوتان و بزرگان ورزش دو و میدانی در کنار شما خواهند بود و برای موفقیت و همه گیر شدن این رشته که همه ما آن را اصل،پایه و اساس ورزش می‌دانیم از هیچ کمکی به شما و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی افزود:در همه جای دنیا انجمن‌ها نقش حامی و کمک کننده به فدراسیون‌ها را دارند که امیدواریم انجمن پیشکسوتان نیز ضمن ایجاد تعامل با فدراسیون دو و میدانی بتواند کمک‌های خوبی را در راستای موفقیت و پیشرفت این رشته ورزشی پایه و پر مدال و بسیار پر اهمیت داشته باشد.

 

گفتنی است در این مراسم مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون ناشنوایان،تیمور غیاثی مسئول انجمن پیشکسوتان دو و میدانی،علیرضا عاصم یوسفی رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و حسین غلامی دبیر این انجمن،فرامرز روستایی‌فر مشاور رییس فدراسیون،حسین جلالی رییس اسبق فدراسیون دو و میدانی و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و حسین شهریاری عضو هیات مدیره شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز حضور داشتند.