سید امیر زمانپور: امیدوارم بتوانم خوش رنگ ترین مدال را در بازیها کسب کنم/ فدراسیون تمام توانش را برای ما گذاشته است

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم در بازیهای آسیایی خوش‌رنگ ترین مدال را کسب کنم.

سید امیر زمانپور در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: حدود یک سال است که به صورت مستمر و جدی تمریناتم را زیر نظر سجاد مرادی دنبال می کنم.  خدارو شکر تمرینات مطلوب و قابل توجهی داشتم.

 

 

 

وی افزود: اولین اردو را داخل شهر بروجن برگزار کردیم که تمرینات خوبی داشتم و در پی آن در مسابقات داخل سالن به نتایج خوبی نیز منتج شد و در دوهای ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر قهرمان شدم. پیش از آن هم در رقابت صحرانوردی مقام نخست را کسب کردم.

 

 

 

زمانپور ادامه داد: در حال حاضر که فصل برگزاری مسابقات است، در شهرکرد اردو دارم و خدارا شکر شرایط خوبی نیز حاکم است.  تمرینات مناسبی را در پیست‌های خاکی و تارتان پیگیری می‌کنم و حریفان تمرینی خوبی نیز دارم. خوشبختانه علی عالمی، امید امیریان، رحیم درزاده و علی امیریان بعنوان هم اردویی و حریفان تمرینی فضای بهتری را برایم ایجاد کرده‌اند.

 

 

 

وی گفت: در حال حاضر نیز برای مسابقات آغاز فصل و همچنین رقابت بین المللی مشهد مقدس آماده می شویم. تا بازیها فرصت زیادی باقی نمانده است. ان‌شاالله اردو ها و رقابتهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم که در عملکردمان و رسیدن به اوج آمادگی تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

 

 

وی افزود: تشکر میکنم از رییس و دبیر و مسئولین فدراسیون دو و میدانی که با تمام توان و حد ممکن  مارا حمایت کردند تا بتوانیم با تمرینات منظم و مستمر و رسیدن به آمادگی لازم بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم بتوانم در میادین پیش رو (بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی) خوش رنگ ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم و همچنین تشکر می کنم از  سجادی مرادی مربی‌ خوب، با تجربه و اسطوره دوهای نیمه استقامت و استقامت که همواره در کنارم است.

 

 

 

زمانپور در پایان خاطر نشان کرد،تقاضا دارم مسئولین توجه بیشتری به دو و میدانی به خصوص دوهای نیمه استقامت و استقامت داشته باشند چرا که تاکنون دوندگان این رشته ها ثابت کرده اند که شانس بیشتری برای کسب مدال در میادین آسیایی داشته اند.