نشست هاشم صیامی با شهردار شهر مشهد مقدس؛

سید عبدالله ارجاعی: دو و میدانی را در بخش همگانی و حوزه بانوان حمایت خواهیم کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی امروز با شهردار مشهد دیدار و پیرامون گسترش دو و میدانی در بخش همگانی و بانوان بحث و تبادل نظر داشت.


به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با سید عبدالله ارجاعی شهردار مشهد دیدار و در خصوص بسط و گسترش ورزش دو و میدانی در بخش همگانی بحث و تبادل نظر داشتند.

شهردار مشهد در این دیدار اظهار داشت: ما در شهرداری بیشتر از ورزش همگانی حمایت میکنیم. به همین روی شهرداری تلاش خواهد کرد تا با همکاری هیات دو و میدانی شهر مشهد از تمام ظرفیت دو ‌و میدانی در راستای احیای ورزش همگانی در حاشیه این شهر استفاده نماید.

ارجاعی تاکید کرد: همچنین باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که دو و میدانی را در بخش همگانی و در میان بانوان نیز گسترش دهیم. مدیریت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد از همین لحظه در راستای توجه به ورزش همگانی و گسترش دو و میدانی در بین عموم مردم اعلام آمادگی می‌کند. چرا که این ورزش پایه و مادر در ارتقاء سطح سلامت جامعه به خصوص در میان بانوان تاثیر گذار است، به این دلیل که سهل الحصول است و تمام اقشار جامعه می‌توانند از این ورزش بهره مند شوند.

وی افزود: ضمنا شهرداری از جوانان و نوجوانان حاشیه شهر مشهد که بخواهند در حوزه قهرمانی دو و میدانی فعالیت کنند حمایت خواهد کرد . البته اصولا شهرداری در سطح قهرمانی زیاد سرمایه‌گذاری نمی‌کند  اما به دلیل اینکه رقابتهای بین‌المللی جام امام رضا(ع) به نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نامگذاری شده و در پایتخت مذهبی و معنوی ایران برگزار خواهد شد و همچنین قرار است دهلان الحمد و شوگو ماران رییس و دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا برای تماشای این رقابت‌ها و دیدار از شهر مشهد مقدس به کشورمان سفر خواهند کرد، تلاش خواهیم کرد در کنار فدراسیون دو و میدانی باشیم تا به برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کمک کنیم.

در پایان این جلسه هاشم صیامی با اشاره به نظرات خوب شهردار مشهد اظهار داشت: در این راستا با هدف همکاری دو جانبه و موثر یک برنامه مشخص به صورت مکتوب تدوین و پیش بینی خواهد شد تا بتوان با برنامه ریزی و مدیریت بهتری به این مسیر و مهم جامه عمل پوشاند.