با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد؛

اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی به شهرام شهبازی

مراسم اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه ۳۱ اردیبهشت) در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، مراسم اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر نصرالله سجادی، دکتر عباسعلی گائینی از اساتید این دوره به همراه شرکت کنندگان دوره مدیریت ورزشی برگزار شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم تاکید کرد: از امروز نگاه ما به شما عزیزان نسبت به قبل از دوره وجه تمایز دارد به اعتقاد من شما با این دوره علاوه بر اینکه دانشتان ارتقاء پیدا کرد شخصیتتان نیز ارتقاء پیدا کرد، بنابراین باید قدردان استاد گائینی و استاد سجادی باشیم که حقیقتا سرمایه های ملی ما هستند و البته قدردان شما عزیزان که در مسیر دانش افزایی و شخصیت آفرینی نقش داشتید نیز هستیم.

دکتر صالحی امیری افزود:من آموزش را در این چارچوب  و منظرمی دانم که فرای محتوای آموزش ارتقای سطح شخصیت است و جامعه ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به شخصیت سازی نیاز دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: امروز علاوه بر مدرک پایان دوره از اینکه ارتقای شخصیت پیدا کردید به شما تبریک می گویم و درود بر شما.

دربخش پایانی این مراسم دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به فارغ التحصیلان این دوره علی رغبتی، مرجان صفاری، بابک فقیر، هادی افشار بکشلو، دنیا پاداش، سید محسن میر، امیر حاجی قاسم، سپیده گلیجانی مقدم، آزاده گیلانی،  زهرا فتح اللهی، نسرین رمضانی، شهرام شهبازی، الهه سادات ذاکری و امین شرری دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" را اعطاء کرد.

لازم به ذکر است شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون دو و میدانی به نمایندگی از جامعه معظم و بزرگ ورزش پایه و مادر در این دوره آموزشی حضور داشت که موفق به کسب دیپلم پایانی در آن شد.