حمیدرضا فردین پور:اهداء جوایز نفیس با نظر کمیته های تخصصی به رکوردهای برتر / مهم‌ترین مسابقات در بخش بزرگسالان معیار انتخاب اعضای تیم ملی برای بازیهای کشورهای اسلامی

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی گفت:فدراسیون در نظر دارد به ورزشکاران برتر کمیته های تخصصی جوایز نفیسی اهداء کند.


به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون اظهار داشت:به دو ورزشکار ایرانی برتر کمیته های تخصصی که بتوانند بهترین عملکرد را در مسابقات جام امام رضا(ع) داشته باشند جوایز نفیسی اهداء خواهد کرد.

 
به این ترتیب در کمیته های تخصصی؛ دوهای سرعت و موانع، استقامت و نیمه استقامت، پرش‌ها و پرتاب‌ها از هر کمیته دو نفر و در کمیته پیاده روی نیز یک نفر با نظر اعضای کمیته حائز دریافت جایزه خواهند شد.

فردین‌پور افزود؛ پیش تر در برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی هدف اصلی فدراسیون بازیهای آسیایی بوده اما با توجه به کنسل شدن بازیها، بازیهای کشورهای اسلامی مهمترین رویداد پیش رو در رده سنی بزرگسالان است که هدف اصلی کمیته المپیک و فدراسیون است.

وی افزود: ما سعی داریم با در نظر گرفتن نتایج رقابت های قهرمانی کشور،  مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) و یا اگر بتوان ورزشکاران را به رویداد بین المللی اعزام کنیم معیار انتخاب ملی‌پوشان ایرانی در بازیهای کشورهای اسلامی است.

 فردین پور خاطر نشان کرد:همچنین اگر فرصتی باشد با درخواست کمیته های تخصصی رقابتهایی را تحت عنوان جایزه بزرگ با گرایشهای مختلف و در شهرهای مختلف برگزار خواهیم کرد. برای مثال در بخش سرعت‌ها و موانع در یک استان، در بخش پرش‌ها در استان دیگر و همینطور پرتابها و دوهای نیمه استقامت و استقامت مسابقات را برگزار و بر اساس آن اعضای تیم ملی دو و میدانی در بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب خواهند شد. و همین طور امیدواریم در این مسابقات حد نصاب های ورودی به مسابقات جوانان جهان کلمبیا که در حال حاضر ۲ سهیمه کسب نموده ایم بیشتر شود.