در محل فدراسیون صورت پذیرفت؛

دیدار رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با هاشم صیامی

محمد مهدی فروردین با رییس فدراسیون دو و میدانی دیدار کرد که در این نشست دو طرف پیرامون مسائل و موضوعات مختلف در ارتباط با ورزش پایه و مادر بحث و تبادل نظرداشتند.


به گزارش روابط عمومی،محمد مهدی فروردین رییس فراکسبون ورزش مجلس شورای اسلامی عصر امروز(یکشنبه)با حضور در محل فدراسیون دو و میدانی با هاشم صیامی رییس فدراسیون دیگر مسئولین آن دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مختلف ورزش اول المپیک در کشورمان بحث و تبادل نظر داشت.

در ابتدای دیدار هاشم صیامی در سخنانی به اقدامات انجام شده در این فدراسیون در راستای رشد و توسعه ورزش دو و میدانی و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای حمایت از قهرمانان ورزش پایه و مادر اشاره نمود توضیحاتی کاملی را در این باره بیان نمود.

در ادامه محمد مهدی فروردین نیز با اشاره به ظرفیت‌های پر تعداد ورزش دو و میدانی و پتانسیل بالای این رشته ورزشی جهت کسب مدال و افتخار در میادین مهم بین‌المللی گفت:دو و میدانی رشته پایه و مادر است که با توجه به ظرفیت‌های موجود در آن می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور به وجود آورد.

وی افزود:فراکسیون ورزش مجلس نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی دارد که این توجه نه تنها معطوف به این رشته ورزشی است بلکه تمامی رشته‌های پایه و پر مدال را در بر می‌گیرد.

فروردین ادامه داد:ما در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی متعهد می‌شویم تا حمایت حد اکثری از دو و میدانی داشته باشیم که این موضوع را همیشه حتی در نشست‌هایی که با وزیر ورزش و جوانان داشته ایم اعلام کرده‌ایم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:امیدواریم با حمایت سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود از قهرمانان به نام و پیشکسوتان دو و میدانی است،اتفاقات خوبی در این ورزش پایه و پر طرفدار صورت پذیرد.

در پایان این نشست بحث‌هایی پیرامون اماکن و پیست‌های فعال ورزش دو و میدانی به خصوص تنها سایت تخصصی این رشته ورزشی در کشورمان (ورزشگاه آفتاب انقلاب)و مسائل و مشکلات پیش روی آنها مطرح شد که محمد مهدی فروردین در این باره نیز یادآور شد،قطعا تلاش خواهیم کرد که در نشست‌های بعدی با وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خوبی برای بر طرف نمودن این مشکلات در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش دو و میدانی در میان اقشار مختلف جامعه اتخاذ نماییم.

در این نشست علی رضایی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی و سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های سنی پایه فدراسیون نیز حضور داشتند.