برگزاری مراسم بدرقه تیم منتخب پیشکسوتان دو و میدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان

مراسم بدرقه تیم منتخب پیشکسوتان کشورمان با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین رییس فدراسیون دو و میدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،مراسم بدرقه تیم منتخب پیشکسوتان کشورمان با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همچنین هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدان برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور ورزشکاران،مربیان،پیشکسوتان و دستندرکاران ورزش دو و میدانی برگزار شد وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان اظهار داشت:تشکیل و حضور تیم‌های رده سنی بزرگسالان ارشد می‌تواند امید و سلامتی را در میان اقشار مختلف جامعه ترویج دهد و باعث گسترش فرهنگ ورزش کردن در آن شود.

 

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز با اشاره به حضور چهره‌های خوش نام‌و نشان سال‌های دور و نزدیک ورزش دو و میدانی در تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی مسترز جهان خاطر نشان کرد:حضور قهرمانان نام آشنای دو و میدانب پس از به پایان رسیدن عمر ورزش قهرمانی نشان از عزم راسخ این عزیزان در تزریق امید و پشتکار در میان همه ورزشکارانی که سال‌ها در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کرده اند دارد.

 

گفتنی است اعضاء تیم منتخب پیشکسوتان کشور در دو بخش آقایان و بانوان  جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به شرح ذیل است؛

فاطمه محمدی،نسرین پاسدار بخشایش،بیتا غفاری،سمیه سادات شمس،معصومه سالاری،مرضیه ذوقی،اشرف السادات سخایی‌فر،مرضیه تنگستانی،مسعود بهرامی،مسعود غلامی،ولی‌الله آجیلی،علی اربابی،علی بهدگانی،سید محمد مهدی گرجب‌نیا،مهدی جوان،مهدی کاظمی،غلامرضا غفاری،حسین غلامی،فرهاد محمد علیزاده،محمد رضا بنایی و علیرضا فروزان پور.

 

لازم به ذکر است رقابت‌های دو و میدانی مسترز قهرمانی جهان طی ۸تیرماه جاری لغایت ۱۹تیر به میزبانی شهر تمپر در کشور فنلاند برگزار خواهد شد.