نخستین مرحله از سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور - دختران

رکورد شکنی‌های پیاپی در پایان روز نخست/یک رکورد ملی و ۵رکورد باشگاهی ارتقاء یافت

اولین روز از نخستین مرحله سومین دوره رقابتهای دو و میدانی نوجوانان -جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران با نمایش زیبای ورزشکاران نوجوان و جوان و با جابجایی ۶ رکورد ملی و باشگاهی به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی، اولین روز از نخستین مرحله سومین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان -جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور عصر امروز با موجی از رکورد شکنی؛ شکسته شدن یک رکورد ملی در دو ۴در۱۰۰متر امدادی متر و ۵ رکورد باشگاهی در مواد ۱۰۰متر،۴۰۰متر،پرتاب نیزه،پرتاب چکش و ۴در ۱۰۰متر امدادی به پایان رسید.

در روز پربار دختران دو و میدانی کار ورزشکاران تیم ۴در ۱۰۰متر امدادی چادر ملو اردکان(ساناز امیری پور،ملینا اسماعیلی،زهرا حفظی،فاطمه ادبی). موفق شدند با ثبت حد نصاب۴۷.۵۶ثانیه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی و باشگاهی پیشین این ماده را که با ۴۸.۷۱ثانیه(خرم‌آباد۱۴۰۰/۷/۲۹) در اختیار تیم پلیمر خلیج فارس بود بهبود بخشد.
 
در روز نخست همچنین ساناز امیری پور موفق شد با وبت زمان ۱۲.۱۷ثانیه رکورد باشگاهی جوانان را ارتقاء دهد و مازنین فلطمه عیدیان نیز با ثبت رکورد ۵۶.۷۵حد نصاب باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.

  در ادامه این رقابت‌ها مانا حسینی
موفق شد با پرتاب به مسافت ۳۹.۰۹متر رکورد باشگاهی جوانان در ماده پرتاب نیزه را بشکند و زهرا عرب رستمی دیگر پرتاب‌گر جوان کشورمان در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۵۵.۶۳متر رکورد باشگاهی این رده سنب را ارتقاء داد.

این مسابقات عصر فردا(جمعه)با معرفی نفرات برتر در سایر مواد به پایان خواهد رسید.