نخستین مرحله از بیست و ششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور - آقایان

حضور حمید سجادی در آفتاب انقلاب/ وزیر ورزش و جوانان: تمام زندگی‌ام را مدیون دو و میدانی هستم

حمید سجادی امروز با حضور در مجموعه آفتاب انقلاب به از نزدیک به تماشای مرحله نخست از مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور پرداخت.


به گزارش روابط عمومی، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در مجموعه آفتاب انقلاب به از نزدیک شاهد برگزاری مرحله اول مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور بود.  

 به نقل از خبرگزاری رکنا سجادی در خلال برگزاری لیگ دوومیدانی اظهار داشت: بر حسب وظیفه خیلی علاقه مند بودم خدمت همکارانم، در فدراسیون دوومیدانی برسم برای عرض خسته نباشید و همچنین خداقوت و اینکه در بین خانواده دوومیدانی عزیزان پر تلاش این رشته در این فصل گرم تابستانی باشیم.لیگ دو و میدانی  با حضور ۱۲ تیم شور و نشاط بالایی ایجاد شده است. من به عنوان خدمتگزار ورزش و جوانان از تک تک مدیران عامل باشگاه‌ها که اهتمام ویژه برای تشکیل تیم های دوومیدانی واقعا کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 
وی افزود: دست تمام این عزیزان را به گرمی می فشارم و قدردان حمایت و محبت این عزیزان از رشته دوومیدانی هستم. امیدوارم با همین کیفیتی که در دوومیدانی آقایان حمایت می کنند از بانوان هم حمایت شود برای اینکه دوومیدانی بانوان هم رشد مراحل خوبی را سپری کرده اند. حضور من در اینجا هم نشان دهنده این است دوومیدانی خانواده من است و هم اینکه هر چه در زندگی خودم دارم مدیون این رشته هستم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه یک رقابت خوب هم در مشهد با نام جام بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد و خیلی دوست داشتم هم در این مسابقات حضور داشته باشم اما به دلیل حضور یکی از روسای کشورهایی که میهمان ایران بودند این امر برایم فراهم نشد. ما برای عقد تفاهمنامه در مراسم استقبال او و همچنین ضیافتی که داشتیم در تهران میزبان و معیت رییس جمهور محترم بودیم و سعادت نداشتم در مشهد مقدس از مسابقات دیدن کنم.

سجادی افزود: پس از اینکه این اتفاق میسر نشد دوست داشتم در اولین فرصت حتما کنار عزیزان دوومیدانی کار باشم. اکنون هم حس خوبی دارم و همینطور که می بینید مسابقه ۳ هزار متر با مانع در حال برگزاری است رشته ای که من در آن این رشته خاطرات زیادی دارم.‌اکنون هم علت حضور این بود و در این جا که نشسته ام خیلی سختم است و برای دومین بار یا سومین بار است که پشت شیشه در حال دیدن مسابقات دوومیدانی هستم. باید از این اتاق آکواریومی پایین برویم تا در هوای آزاد پیست چمن و همچنین بوی چمن و همچنین صدای نفس دونده ها را بشنویم. هر چقدر از صبح خسته بودم با حضور در اینجا خستگی از تنم در رفت.

سجادی در پایان بااشاره به اینکه در هیچ فدراسیونی دخالت نمی کند، بیان کرد: من تاکنون هیچ‌گاه در بحث فنی دوومیدانی دخالتی نکرده ام. ما در بحث فنی و اجرایی دخالتی نمی کنیم و از تصمیمات فدراسیون کاملا حمایت می کنیم.