نخستین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور – بانوان

در پایان مرحله نخست چادر ملو اردکان پیشتاز شد/پنج رکورد باشگاهی و سه رکورد ملی شکسته شد

در پایان نخستین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان تیم چادر ملو اردکان پیشتاز شد و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات موفق به شکست پنج رکورد باشگاهی و سه رکورد ملی شدند.


به گزارش روابط عمومی، نخستین مرحله از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان امروز(شنبه)به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که در آن ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده موفق به شکستن پنج رکورد باشگاهی و سه رکورد ملی شدند.

برهمین اساس تیم چادرملو‌اردکان با کسب ۲۶۲امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس با ۲۳۸/۵امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۸۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 همچنین در پایان مرحله نخست این رقابت‌ها فرزانه فصیحی دونده خوش نام‌ونشان بانوی کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۶۷ثانیه رکورد باشگاهی ماده ۱۰۰متر را که با زمان ۱۱.۶۸در اختیار خودش بود بهبود ببخشد.

تکتم دستاربندان نیز در پایان رقابت ماده ۸۰۰متر موفق شد با ثبت زمان ۲:۰۹.۹۴رکورد باشگاهی این ماده را مه با حد نصاب ۲:۱۱.۷۷در اختیار خودش بود ارتقاء دهد.

در دیگر مواد و در رقابت ماده هفتگانه صدف آقاجانی موفق شد با کسب ۴۸۳۴امتیاز ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی رده سنی جوانان کشور را که با حد نصاب ۴۶۷۶امتیاز(۲۹-۱۴۰۰/۷/۳۰)در اختیار فاطمه محیطی‌زاده بود ارتقاء داد.
آقاجانی همچنین با ثبت این امتیاز رکورد باشگاهی ماده هفتگانه را که با ۴۷۸۰امتیاز (۱۳۸۶/۵/۲۱)در اختیار پدیده بلوری زاده بود پس از۱۵سال شکست.

سمیرا خداترس دیگر ورزشکاری بود که در رقابت ماده ۳۰۰۰متر با مانع موفق شد با ثبت خد نصاب ۱۰:۵۹.۴۸ رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان ۱۱:۰۳.۸۹دقیقه(۱۳۹۶/۷/۱۳)در اختیار سمیرا زمانی بود ارتقاء دهد و رکورد‌دار جدید باشگاهی دو و میدانی کشورمان در این ماده لقب گیرد.

تیم چادر ملو اردکان نیز متشکل از فرزانه فصیحی، ساناز امیری‌پور، فاطمه ادبی و فائزه آشورپور با ثبت زمان ۴۶.۵۶ ثانیه رکورد ملی و باشگاهی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی را شکست. رکورد قبلی با زمان ۴۶.۹۱ ثانیه متعلق به تیم دانشگاه آزاد (۱۴۰۰/۶/۱۴) بود شکست.

مانا حسینی نیز در ماده‌پرتاب نیزه با پرتابی به مسافت ۳۹.۷۰متر رکورد ملی رده سنی جوانان کشورمان را که با حد نصاب ۳۹.۶۵در اختیار نسترن امیری مهر بود شکسته‌و به نام خود به‌ثبت برساند.

علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این رقابت‌ها می‌توانند به بخش نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو‌و میدانی به آدرس مراجعه نمایند.