مهدی صابری:برای اهتزاز پرچم کشور عزیزم در بازیهای کشورهای اسلامی تلاش میکنم/ مقام آور بازیهای آسایی حریفم خواهد بود

نماینده پرتاب وزنه کشورمان در رقابتهای کشورهای اسلامی گفت: سطح رقابتها در بازیهای کشورهای اسلامی بسیار بالا است و برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش خواهم کرد.


مهدی صابری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: از فروردین سال 1400 با کمک مربی برای حضور در رقابتهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیا برنامه ریزی و یه مدت در شهر مشهد تمرینات را پیگیری کردم. البته در لیگ سال گذشته شرکت نداشتم اما به سختی تمرین کردم، حتی برخی مواقع در یک روز سه نوبت تمرین داشتم.

وی افزود: خداراشکر امسال نتایج خوبی گرفتم در مسابقات آغاز فصل 19.22 متر پرتاب کردم و در رقابتهای بین‌المللی جام امام رضا (ع) به حدنصاب 19.77 متر دست یافتم که ششمین رکورد برتر ایران است. و در حال حاضر به صورت آنلاین با مربی ارتباط دارم و در اصفهان تمرین می کنم .

صابری در خصوص شرایط فعلی خود توضیح داد: در حال حاضر وضعیت بدنی خیلی خوبی دارم و با آمادگی 100 درصد به میدان کشورهای اسلامی می روم که ان شاالله بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی افزود: سطح مسابقه پرتاب وزنه در بازیهای کشورهای اسلامی بسیار بالا خواهد بود. چرا که برای مثال قهرمانان قاره آفریقا، نفر سوم بازیهای آسیایی، پرتابگران بحرین، عربستان، تونس و ترکیه شرکت خواهند کرد و قطعا کار راحتی نخواهم داشت. اما تمام تلاشم را برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان به کار می‌گیرم. .

وی در پایان گفت: در نهایت تشکر می کنم از دو حریف تمرینی خودم در شهر مشهد؛ که در این مدت کنارشان تمرینات خوبی داشتم، باعث پیشرفت من شدند و از انرژی خوب و مثبت آنها بهره مند شدم.