حمیدرضا کیا: بازیهای کشورهای اسلامی معتبرترین رویداد سال جاری است/ میخواهم فراتر از ۱۷ متر را تجربه کنم

نماینده پرش سه گام ایران در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: با لغو شدن بازیهای آسیایی، قطعا بازیهای های کشورهای اسلامی مهمترین رویداد در سال۲۰۲۲ برای ما خواهد بود و می خواهم در آنجا بهترین باشم.


حمیدرضا کیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: بازیهای کشورهای اسلامی رقابتهای بسیار معتبر و مهمی است و در برنامه ریزی هایی که با مربی ام داشتم طی سه سال گذشته و به خصوص سال گذشته برنامه داشتیم که اوج آمادگی بدنی خودرا برای مرداد ماه بگذاریم.

وی افزود: خداراشکر در شرایط خیلی خوبی به سر می برم تمرینات خیلی منظم و بسیار جدی را در سال گذشته داشته ام. درست است که امسال تاکنون نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و رکورد خوبی را به ثبت برسانم که البته به این دلیل بود که پیک آمادگی خود را برای بازیهای آسیایی و بازیهای کشورهای اسلامی قرار دادم که متاسفانه بازیهای آسیایی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به سال بعد موکول شد و در حال حاضر بزرگترین و مهم ترین رویداد ۲۰۲۲ رقابت در بازیهای کشورهای اسلامی است.

رکورددار ملی پرش سه گام ادامه داد: اطمینان دارم در بازیهای کشورهای اسلامی به نتیجه بسیار خوبی خواهم رسید و تمام تلاشم را می کنم اولین پرنده ایرانی باشم که در پرش سه گام فراتر از ۱۷ متر را به ثبت می رساند. می خواهم بهترین خودم باشم.  

کیا در پایان با اشاره به حضور رقبا گفت: رقیبان خوبی از کشور ترکیه حضور خواهند داشت و تا روز مسابقه هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در واقع همه چیز به پرش آخر بستگی دارد که امیدوارم بتوانم حدنصاب خوبی را به ثبت برسانم  و بهترین خاطره خودم را از ترکیه به ایران بیاورم.