سید امیر زمانپور: دونده های آفریقایی سطح بازیهای کشورهای اسلامی را جهانی خواهند کرد

نماینده دوهای استقامت ایران در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: حضور دونده های کشورهای آفریقایی رقابتهای کشورهای اسلامی را در دوهای استقامت هم سطح مسابقات جهانی خواهدکرد.


سید امیر زمانپور در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: مدتی است تمریناتم را زیر نظر سجاد مرادی در شهرکرد پیگیری می کنم . خوشبختانه اینجا هم از لحاظ آب و هوا و هم از نظر سطح ارتفاع شرایط خوبی دارد. حریفان تمرینی خوبی هم دارم و که موجب شده تمرینات را به صورت حرفه‌ای پشت سر بگذاریم.

وی افزود: نسبت به گذشته شرایط بدنی بهتری دارم که قطعا در کسب نتیجه بهتر تاثیرگذار خواهد بود.  امیدوارم بتوانم در این بازیها نتایج خوبی کسب کنم و  پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورم.
 
رکورددار ۱۵۰۰ متر در جوانان در خصوص سطح بازیهای کشورهای اسلامی گفت: با توجه به اینکه چهارمین دوره این بازیها است قطعا نسبت به ادوار قبل سطح بسیار بالاتری خواهد داشت. بخصوص در دوهای استقامت که می توان گفت حتی نزدیک به سطح جهانی خواهد بود چرا که دونده های خیلی خوبی از کشورهای آفریقایی، مراکش جیبوتی و ... قطعا حضور خواهند داشت و کار را سخت خواهند نمود، اما تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنم.