دیدار هاشم صیامی با رییس تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش

رییس فدراسیون دو و میدانی با سرهنگ محمد بیاتانی دیدار و بواسطه تلاش‌ها و همکاری‌های شایسته ایشان از قهرمانان دو و میدانی که در حال گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی هستند از وی تشکر و قدردانی نمود.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی صبح امروز(چهارشنبه)با حضور در محل فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سرهنگ محمد بیاتانی دیدار و بواسطه تلاش‌ها و حمایت‌های ایشان از قهرمانان ورزش دو و میدانی که در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی هستند و حضور منظم آنها در اردوهای آماده‌سازی تیم‌ملی دو و مبدانی جهت کسب آمادگی به منظور حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی تشکر و قدر دانی نمود.

در این دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ملی پوشان دو و میدانی در نیروی هوایی ارتش خدمت مقدس سربازی را پشت سر میگذارند گفت:خوشبختانه مسئولین تربیت بدنی نیروی هوایی همیشه همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با فدراسیون دو‌و میدانی داشته‌اند و کمک شایانی در راه تشکیل و برگزاری اردوهای ملی به ما کرده‌اند.

وی افزود:همچنین بر خود واجب میدانم از تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش بواسطه حضور در رقابت قهرمانی باشگاه‌های کشور در غالب تیم عقاب تشکر و قدر دانی ویژه‌ای داشته باشم.