حسن بادپی؛

این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی با دوره های قبل قابل قیاس نیست

مربی تیم‌ملی دو و میدانی کشور در بازی‌ای کشورهای اسلامی گفت:ورزشکاران بسیار خوبی به ترکیه آمده‌اند و این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته ورزشی دو و میدانی با دوره های قبلی این مسابقات قابل قیاس نخواهد بود.


حسن بادپی مربی تیم‌ملی دو و میدانی کشورمان در بازی‌های‌های کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی پیرامون شرایط این رقابت‌ها اظهار داشت:این مسابقات پنجمین دوره از مسابقات کشوری های اسلامی است که در کشور ترکیه ، شهر قونیه برگزار میشود .

سطح مسابقات اگه از بازیهای آسیایی بالاتر نباشه پایین تر نیست ، که با این شرایط ورزشکاران ما رقابت های خوب و جذاب و مهمی را پیش رو دارند .

وی افزود:به نظر من کسب مدال در این مسابقات با توانایی هایی که از ورزشکاران تیم می‌بینم دور از دسترس نیست،در ضمن نمی‌شود پیش بینی کرد که می‌توانیم چند مدال در این بازی‌های کسب نماییم، زیرا این میدان مسابقه و رقابت است که تعیین کننده رنگ مدال است .

بادپی خاطر نشان کرد:در این دوره ورزشکاران زیادی از قاره آسیا ، آفریقا و حتی اروپا حضور دارند و شک ندارم که این دوره اصلا قابل قیاس با دوره های قبلی آن نخواهد بود، زیرا این مسابقات در فاصله نزدیکی با رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جهان که طی چند روز گذشته در آمریکا برگزار شد و به پایان رسید آغاز خواهد شد که یکی از دلایل مهم آمادگی ورزشکاران کشورهای اسلامی جهت شرکت در این رویداد مهم بین‌المللی است.

مربی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در پایان اظهار داشت: جا داره تشکر ویژه‌ای از فدراسیون دوومیدانی داشته باشم که در راه آماده‌سازی ورزشکاران دو و میدانی جهت شرکت در بازی‌های کشورهای  سنگ تمام گذاشته و حامی ویار مهربان ما در این عرصه خوب بین المللی بوده است.