محمدی: احسان حدادی بعنوان کاپیتان قوت قلب تیم است/ سطح این مسابقات از بازیهای آسیایی بالاتر است

مربی تیم دو و میدانی کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: سطح این مسابقات از بازی‌های آسیایی به مراتب بالاتر است.


امید محمدی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: سطح این رقابتها از بازیهای آسیایی بالاتر است و ۸۰ درصد رقیبان که در استارت لیست اولیه اعلام شده بودن در دهکده حاضر هستند.

وی ادامه داد: امشب جلسه فنی برگزار خواهد شد و شرکت کننده‌ها را بهتر خواهیم شناخت. خوشبختانه اعضای تیم ملی کشورمان از روحیه خوبی برخوردار هستند و امیدوارم که عملکرد مطلوبی داشته باشند.

وی افزود: در مورد کسب نتیجه و مدال صحبت‌های قاطعی نمی‌کنم. چرا که رقیبان پر قدرتی حضور دارند و با توجه به تجربه بازیهای کشورهای اسلامی قبلی، افراد بسیار قویی با رکوردهای خوبی بودند که موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدند.

محمدی گفت: به هر حال ورزش رکوردی است و هر فردی با رکورد قبلی خودش به جنگ حریفان خواهد رفت.امیدوارم نمایندگان ما نیز رکوردهای خوبی به ثبت برسانند و بتوانند کسب مدال کنند و با دست پر به کشور عزیزمان بازگردند.
تقریبا همه تیم‌هایی که جز کشورهای اسلامی هستند حضور دارند و شرکت کننده های قدری حاضر شده اند. ورزشکارانمان برای تمرین که وارد زمین می‌شوند احساس می‌کنند که به بازیهای المپیک ورود کرده‌اند.

محمدی در پایان گفت: نکته مهم و قابل توجه این است که تیم ما یک کاپیتان پر قدرت و با تجربه مانند احسان حدادی را با خود دارد که یکه‌تاز بازیهای آسیایی است و برای دیگر ورزشکاران قوت قلب است. حضور حدادی به تنهایی یک روحیه مضاعف برای ورزشکارنمان است و امیدوارم نقش بسزایی در موفقیت اعضای تیم داشته باشد.