️پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی- قونیه

نایب قهرمانی فرزانه فصیحی در ماده ۱۰۰متر/شکسته شدن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز

لحظاتی پیش در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دو و میدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی موفق شد ضمن شکستن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب نماید و اولین مدال تیم اعزامی کشورمان به هین رویداد را به دست بیاورد.


به گزارش روابط عمومی، لحظاتی پیش در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دو و میدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی موفق شد ضمن شکستن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب نماید.

فصیحی موفق شد در یک رقابت بسیار حساس و نفسگیر با ثبت حد نصاب ۱۱.۱۲ثانیه برای دومین بار پیاپی در یک روز رکورد ملی کشورمان در ماده ۱۰۰متر را ارتقاء دهد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات مدال نقره را به دست آورد.

گفتنی است فصیحی با ثبت این حد نصاب پس از آنکه در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود با ثبت زمان ۱۱.۳۰ثانیه رکورد ملی را که با زمان ۱۱.۴۴ثانیه  در اختیار خودش. بود ارتقاء دهد در یک روز برای دومین بار پیاپی به این مهم دست یافت.