چادر ملو اردکان قهرمان سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور شد/چهار رکورد ملی و هشت رکورد باشگاهی شکسته شد

در پایان مرحله دوم‌و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران تیم چادر ملو در مجموع دو مرحله عنوان نخست را کسب کرد و قهرمان شد و چهار رکورد ملی و هشت رکورد باشگاهی نیز شکسته شد.


به گزارش روابط عمومی،در پایان مرحله دوم‌و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران تیم چادر ملو در مجموع دو مرحله عنوان نخست را کسب کرد و قهرمان شد و چهار رکورد ملی و هشت رکورد باشگاهی نیز شکسته شد.

بر همین اساس تیم چادر ملو اردکان با کسب ۵۹۳امتیاز قهرمان شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس با ۴۶۲و گل گهر سیرجان با ۳۷۷امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دون و سوم قرار گرفتند.

همچنین در پایان مرحله دوم نازنین فاطمه عیدیان با ثبت زمان ۱:۰۱.۶۵رکورد ملی و باشگاهی رده سنی جوانان را ارتقاء داد و تیم ۴در ۴۰۰متر چادر ملو با ترکیب(ثمین جعفرزاده،پریسا امینی،مینا ناصری،زهرا افشاریان)با ثبت زمان ۴:۰۴.۲۶دقیقه رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.

در ادامه این رقابت‌ها و در ماده پرتاب نیزه زهرا نجفی با ثبت حد نصاب ۴۱.۵۰متررکورد ملی و باشگاهی ماده پرتاب نیزه جونان کشور را شکست و فاطمه محیطی زاده نیز با کسب امتیاز ۴۹۱۹امتیاز رکورد ملی و باشگاهی ماده هفتگانه را ارتقاء داد و رکورد دار شد.

در ادامه و در رقابت ماده ۱۵۰۰متر حدیثه رئوف رکوردباشگاهی این ماده را با ثبت زمان ۴:۴۷.۰۹شکست و زهرا افشاریان نیز با ثبت حد نصاب ۱۹:۱۶.۱۰دقیقه رکورد باشگاهی ماده ۵۰۰۰متر را بهبود بخشید،فاطمه محیطی زاده همچنین با عبور از مانع۱.۶۸متر رکورد باشگاهی ماده پرش ارتفاع جوانان کشور را به نام خود کرد و در پرتاب چکش نیز زهرا عرب رستمی با پرتابی به مسافت ۵۵.۸۷متر توانست رکورد باشگاهی این ماده را شکسته و به نام خود به ثبت برساند.