در راستای برگزاری مسابقات فرزندان ایتام سراسر کشور انجام شد؛

نشست رییس فدراسیون دو و میدانی و مدیر عامل موسسه عترت بوتراب با رییس تربیت بدنی آستان قدس رضوی

هاشم صیامی و علی اصغر جوانشیر در راستای برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات فرزندان ایتام سراسر کشور با علیرضا تاج فیروز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی،فدراسیون دو و میدانی در نظردارد در راستای توجه به اقشار کمتر برخوردار جامعه و در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود با همکاری تربیت بدنی آستان قدس رضوی و موسسه خیریه عترت بوتراب اولین دوره رقابت‌های دو و میدانی فرزندان ایتام سراسر کشور به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار نماید.

 

بر همین اساس صبح امروز(پنج‌شنبه)هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی به همراه علی اصغر جوانشیر مدیر عامل موسسه خیریه عترت بوتراب با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس با علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی دیدار و پیرامون برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

 

در ایتدای این دیدار هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی گفت:هدف ما این است که بتوانیم با برگزاری یک رقابت ورزشی به سهم خود تاثیر مثبتی را در جهت کمک به فرزندان ایتام که غالبا جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند داشته باشیم و حتی از این طریق به مسئله استعداد یابی و استعداد پروری در میان ایتام جامعه بپردازیم.

  

در ادامه این دیدار مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در سخنانی اظهار داشت:تمام تلاش خود را در جهت هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات خواهیم کرد و متعهد می‌شویم میزبان خوبی برای فرزندان ایتام سراسر کشور در ورزشگاه امام رضا(ع)شهر مشهد مقدس باشیم.

 

وی افزود:این آمادگی را داریم تا در رشته‌های ورزشی دیگری به جز دو و میدانی،همچون شنا نیز برای فرزندان ایتام مسابقه برگزار نماییم.