پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد قهرمان سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های نوجوانان-جوانان پسر کشور شد/ هشت رکورد باشگاهی شکسته شد

در پایان مرحله دوم‌و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران تیم پلیمر خایج فارس خرم‌آباد در مجموع دو مرحله عنوان نخست را کسب کرد و قهرمان شد و هشت رکورد باشگاهی نیز شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی،در پایان مرحله دوم‌و پایانی سومین دوره رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش پسران تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۵۰۹ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های آکادمی گل‌گهر سیرجان با ۳۹۴ امتیاز و هتل پیام زنجانبا  ۳۸۰ امتیاز در مجموع دو مرحله نایب قهرمان و سوم شدند.

 

همچنین در پایان مرحله دوم علی امیریان از تیم هتل پیام زنجان در ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۱:۵۰.۶۷ دقیقه مدال طلا گرفت و رکورد باشگاهی این ماده را که پیش از این با زمان ۱:۵۱.۳۶ متعلق به خودش بود بهبود بخشید. این ورزشکار در ۱۵۰۰ متر نیز با ثبت زمان ۳:۵۶.۸۵ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست رکورد باشگاهی را شکست که رکورد قبلی این ماده نیز در دست خودش بود. 

 

ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه با حدنصاب ۱۸.۹۲ متر قهرمان شد و رکورد باشگاهی را شکست. رکورد قبلی ۱۸.۰۶ متر در اختیار خودش بود. 

 

در ادامه محمد سیستانی از آکادمی گل‌گهر سیرجان در پرتاب چکش رکورد باشگاهی را با ثبت نتیجه ۶۶.۳۰ متر بهبود بخشید و قهرمان شد. رکورد پیشین با ۶۵.۹۱ متعلق به سهند نوری بود.

 

سمیر اقبالی از آکادمی گل‌گهر سیرجان در در ۳۰۰۰ متر با مانع موفق شد با زمان ۹:۳۲.۶۸ دقیقه در جایگاه نخست بایستد و رکورد باشگاهی را که با زمان ۹:۴۰.۸۴ دقیقه متعلق به خودش بود بهبود بخشد.

 

سینا افشین فر از آکادمی گل‌گهر سیرجان نیز در ماده دهگانه با کسب ۵۹۹۸ امتیاز ضمن کسب مدال طلا رکورد باشگاهی این ماده را که پیشتر با ۵۹۵۰ امتیاز در دست خودش بود ارتقاء داد. 

 

حسین نوری از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز در ۳۰۰۰ متر با زمان ۸:۳۳.۲۶ قهرمان شد و رکورد باشگاهی این مادن که با زمان ۸:۵۰.۳۶ دقیقه در اختیار خودش بود بهبود بخشید.

 

پوریا اسحاقی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد با ثبت زمان ۱۵:۳۰.۸۴ دقیقه در ۵۰۰۰ متر قهرمان شد و رکورد باشگاهی این ماده را شکست.رکورد قبلی با زمان ۱۵:۳۱.۳۲ دقیقه متعلق به امیرحسین کیوانلو بود.