مجمع عمومی و سالیانه سال ۱۴۰۰ فدراسیون دو و میدانی برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با تصویب آیین نامه انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران،مربیان و داوران فدراسیون دو و میدانی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی (سال۱۴۰۰)فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و رییس مجمع و همچنین اعضاء مجمع در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمد پولادگر بعنوان رییس مجمع از رشته دو و میدانی بعنوان امید وزارت ورزش و پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی در میان تمامی رشته‌های ورزشی یاد کرد و اظهار داشت: دو و میدانی پایه و اساس ورزشهاست و بعنوان یکی از پر مدال‌ترین رشته‌ها امید وزارت ورزش به شمار می‌رود. ضمن اینکه همه جامعه دو و میدانی می‌بایست با همدلی و یکرنگی موجبات موفقیت این رشته را در مسابقات مهم و مطرح بین‌المللی به خصوص بازی‌های آسیایی و پس از آن المپیک فراهم آورند.

در این جلسه گزارش عملکرد فدراسیون دو و میدانی و گزارش حسابرس مستقل از صورت های مالی در سال ۱۴۰۰ ارائه شد.

خزانه دار و بازرس فدراسیون نیز گزارش‌های خود را  در جمع اعضاء ایراد کردند.

در این مجمع پس از بحث و تبادل نظر میان اعضاء تقویم ورزشی سال ۱۴۰۱ و آیین نامه نحوه‌ی برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران،مربیان و داوران  فدراسیون دو و میدانی به تصویب رسید.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در ابتدای این مجمع گزارشی از عملکرد فدراسیون در حوزه‌های مختلف در طول سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

وی افزود:چندین پرونده حقوقی داشتیم که چند مورد  از آنها را به بهترین شکل ممکن حل و فصل کرده‌ایم.

وی افزود: مشکلاتی درباره حفظ زمین‌های مجموعه آفتاب داشتیم و پرونده‌هایی هم در دوره قبلی  فدراسیون داشتیم که خوشبختانه تعدادی از آنها به بهترین شکل ممکن برطرف شده است.

صیامی تصریح کرد: تمامی حساب‌های ما به دلیل بدهی مالیاتی بسته شده بود مه خوشبختانه موفق به برطرف کردن این مشکلات و بخشودگی جرایم مالیاتی فدراسیون شده‌ایم به و برای باز پرداخت دیون مالیاتی سنوات گذشته نیز تضمین لازم داده شده‌استو همچنین مسایل حقوقی فدراسیون که چند سالی هست در حال پیگیری است سال ۱۴۰۰ دست و پای ما را تا حد بسیار زیادی بسته بود.

صیامی اضافه کرد: توافق‌نامه‌ای با فدراسیون‌های بلاروس،هند،ترکیه و عراق بستیم تا از ظرفیت‌آنها  استفاده شود و بتوانیم از این طریق همکاری‌های خوبی با دیگر کشورها داشته باشیم.

وی افزود: پیشنهاد احداث کمپ پرتاب‌ها و پرش‌ها در مجموعه آفتاب انقلاب را  به سید حمید سجادی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان دادم و موافقت ایشان را در این باره دریافت کردم و امیدوارم اعضاء مجمع نیز با احداث این کمپ نیز موافقت نمایند.

در پایان موارد مطرح شده در این مجمع با با نظر اعضاء مجمع  به تصویب رسید.