بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور – بانوان

صدرنشینی تیم چادر ملو اردکان تا پایان مرحله دوم/یک رکورد باشگاهی و دو رکورد ملی در مرحله دوم شکسته شد

در پایان مرحله دوم از بیست‌وششمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان تیم چادر ملو اردکان پیشتاز شد و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات پس از یک رقابتی نزدیک و دیدنی با شکستن دو رکورد ملی به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی، دومین مرحله از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان امروز(پنجشنبه) در حالی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که تاکنون تیم چادر ملو اردکان صدر نشین است.

 

به این ترتیب تا پایان مرحله دوم تیم چادر ملواردکان با ۵۱۵ امتیاز صدرنشین است و تیمهای پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۴۵۶.۵ امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۰۶ امتیاز به ترتیب در جایگاههای‌دوم و سوم قرار دارند.

 

در این مرحله از مسابقات دو رکورد ملی و یک رکورد باشگاهی شکسته شد. در دو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم چادر ملو اردکان با ثبت رکورد ۴۶.۱۴  ثانیه رکورد ملی و باشگاهی را شکست. 

همچنین ماناحسینی در پرتاب نیزه با نتیجه ۴۰.۹۹ متر رکورد ملی رده سنی نوجوانان را که متعلق به خودش بهبود بخشید. 

 

در این دوره از مسابقات ۱۵۰ورزشکار ازتیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی،گل گهر سیرجان،چادر ملو اردکان، لیانا بوشهر،تابش رعد مازندران وپادما یدک اصفهان با یکدیگر رقابت داشتند.

 

علاقمندان می‌توانندجهت مشاهده نتایج کامل به بخش نتایج سایت فدراسیون مراجعه نمایند.