پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش پسران با قهرمانی همدان

در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش پسران تیم استان همدان به عنوان نخست دست یافت و شرایط ورزشکاران جهت شرکت در اردو آماده‌سازی تیم ملی کشورمان در این رده سنی نیز بررسی شد.


به گزارش روابط عمومی،عصر امروز(چهارشنبه)و در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش پسران تیم استان همدان به عنوان نخست دست یافت و شرایط ورزشکاران جهت شرکت در اردو آماده‌سازی تیم ملی کشورمان در این رده سنی نیز بررسی شد.

بر همین اساس تیم همدان با کسب۹۶امتیاز قهرمان شد و تیم استان گلستان موفق شد با کسب ۷۵امتیاز در جایگاه دوم قرارگیرد،همچنین تیم استان خوزستان با کسب ۴۳امتیاز جایگاه سوم تیمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در پایان این دوره از مسابقات در هر دو بخش دختران و پسران با نظر کمیته نوجوانان و جوانان و رده‌های سنی پایه فدراسیون و کارشناسان کمیته‌های تخصصی نیز پیرامون شرایط ورزشکاران برتر جهت شرکت در اردو آماده‌سازی تیم ملی کشورمان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است از ۲۱الی۲۴مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور کویت برگزار شود نیز بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است اسامی ورزشکاران منتخب رده سنی نوجوانان جهت دعوت از آنها به منظور شرکت در اردو آماده سازی تیم ملی دو و میدانی کشورمان متعاقبا و در اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این رقابت‌ها می‌توانندبه بخش نتایج مستقر بر روی یایت فدراسیون دو‌و میدانی به آدرسwww.iranathletics.ir  مراجعه نمایند.