سومین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور-بانوان (تهران۱۴۰۱)

چادر ملو اردکان قهرمان شد/سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد

در پایان مرحله سوم و پایانی از بیست‌وششمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان تیم چادر ملو اردکان پیشتاز شد و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک رقابتی پایاپای و دیدنی با شکستن سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی به کار خود پایان دادند.


به گزارش روابط عمومی، سومین و آخرین مرحله از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان امروز(پنجشنبه) در حالی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که تیم چادر ملو اردکان با ۷۷۳ امتیاز قهرمان شد .

پس از تیم چادر ملو، تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷۰۱.۵ امتیاز و تیم دانشگاه آزاد با ۴۵۶.۵ امتیاز در جایگاهای دوم و سوم ایستادند.

همچنین در این مرحله از مسابقات سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد. فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱.۵۲ ثانیه رکورد باشگاهی را که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیت متعلق به خودش بود بهبود بخشید.  
 
فاطمه محیطی زاده نیز در ماده هفتگانه با ثبت ۵۰۹۵ امتیاز رکورد باشگاهی رده سنی بزرگسالان و رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد ملی رده سنی جوانان با ۴۹۱۹ امتیاز متعلق به خودش و همچنین رکورد باشگاهی رده سنی بزرگسالان با ۴۸۳۴ امتیاز در اختیار صدف آقاجانی بود. همچنین این ورزشکار در دو ۱۰۰ متر با مانع  با ثبت زمان ۱۴.۴۱ ثانیه رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد پیشین این ماده با زمان ۱۴.۶۸ ثانیه متعلق به نرگس رستگار (شهرکرد-۱۴۰۰/۴/۴) بود.

ماناحسینی در پرتاب نیزه با ثبت نتیجه ۴۱.۵۱ متر رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست.  

در مراسم اختتامیه این رقابتها از مدیران عامل باشگاهای بابت حمایت از بانوان ورزشکار دوومیدانی توسط مسئولین فدراسیون تقدیر و تشکر شد.

همچنین از فرزانه فصیحی قهرمان خوش نام و نشان کشورمان بواسطه کسب مدال نقره ماده ۱۰۰متر بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی(قونیه۲۰۲۲)با اهدء پاداشی به مبلغ ۴۰میلیون تومان توسط فدراسیون دو و میدانی تشکر و قدر دانی شد.
 
ضمن اینکه فدراسیون دوومیدانی به مناسبت روز جهانی داور از تعدادی از داوران قدردانی بعمل آورد.
 
در این دوره از مسابقات ۱۵۰ورزشکار ازتیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی،گل گهر سیرجان،چادر ملو اردکان، لیانا بوشهر،تابش رعد مازندران وپادما یدک اصفهان با یکدیگر رقابت داشتند.

علاقمندان می‌توانندجهت مشاهده نتایج کامل به بخش نتایج سایت فدراسیون مراجعه نمایند.