چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا- کویت؛

آغاز مسابقات از صبح فردا/ ورزشکاران حریفان خود را شناختند

چهارمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، از صبح فردا (پنجشنبه) به میزبانی کویت و با حضور تیم ملی کشورمان آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، تیم ملی دوومیدانی ایران، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، از صبح فردا در ورزشگاه الراشد کویت آغاز خواهد شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.  

با برگزاری جلسه فنی ظهر امروز (چهارشنبه) برنامه نهایی مسابقات اعلام شد و ورزشکاران کشورمان حریفان خود را شناختند. بر همین اساس نمایندگان کشورهای کویت،نپال،بنگلادش،سوریه،تاجیکستان،تایلند،قرقیزستان،سنگاپور،اندونزی،مالزی،ویتنام،ازبکستان،هندوستان،سریلانکا،مالدیو،عراق،کره جنوبی،اردن،یمن،هنگ کنگ،لبنان،پاکستان،بحرین،عمان.قطر،عربستان سعودی،قزاقستان،لائوس و چین تایپه ۳۰کشوری هستند  که در دو بخش دختران و پسران در این رویداد مهم حضور خواهند داشت. 

 
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با ترکیب ۲۵ ورزشکار ( ۱۰ دختر و ۱۵ پسر) به کویت اعزام شده است که فردا و در روز نخست؛ بر اساس برنامه ذیل نوجوانان عزیزمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 

⭕️اولین روز رقابت‌ها؛
 
🔸در بخش دختران؛
ملیکا نوروزی و مهدیس مینایی(پرتاب چکش)،نساء مرادی(پرش طول)

🔸در بخش پسران؛
سینا افشین‌فر(دهگانه)،سجاد آقایی(۴۰۰متر)،ارشیا مصدقی(پرش با نیزه)،امیر حسین زندی و محمد رضا محمودی(۱۱۰متر با مانع)،محمد حسین سزاوار(پرتاب وزنه)

چهارمین دوره رقابتهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا تا ۲۴ مهر ماه سال جاری به میزبانی کویت ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است  در سومین دوره این مسابقات که به میزبانی کشور هنگ کنگ  برگزار گردید،تیم ملی کشورمان با کسب مدال برنز فاطمه سیما شادکام در ۲۰۰۰ مانع، ۲مدال طلا توسط ارسلان قشقایی و محمدرضارحمانی‌فر در مواد پرتاب وزنه و پرتاب دیسک،صادق صمیمی درپرتاب دیسک و سهند نوری در پرتاب چکش و مجموع پنج مدال به کار خود پایان داد.