باتوجه به مسابقات مهم پیش رو و برگزاری اردو تیم های ملی؛

سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) به میزبانی تهران برگزار خواهد شد

سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت:سومین دوره رقابت‌های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سومین دوره رقابت‌های بین المللی دوومیدانی جام  امام رضا(ع) قرار است طی روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد به میزبانی تهران ودر ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شود.

 

بر همین اساس افشین داوری داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی پیرامون اینکه دلیل برگزاری این مسابقات در تهران به جای شهر مشهد مقدس چیست،در گفت ‌وگو با سایت فدراسیون اظهار داشت:به دلیل ترافیک مسابقات پیش رو و برگزاری اردوهای تیم های ملی در تهران این تصمیم گرفته شد.

 

داوری تصریح کرد، با توجه به اینکه تمام تجهیزات برگزاری جام امام رضا(ع) از تهران به مشهد برده می شد، امسال به واسطه برگزاری اردوهای تیم های ملی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در تهران این شرایط فراهم نبود که بخواهیم تجهیزات را به شهر مشهد مقدس انتقال دهیم، زیرا اردوهای تیم ملی تحت تاثیر نبود امکانات و تجهیزات استاندارد و خاص دو و میدانی قرار می‌گرفت،که در شرایط کنونی و با توجه به زمان بسیار کم باقی مانده تا آغاز مسابقات جوانان و بزرگسالان آسیا این موضوع اصلا به نفع ورزشکاران ملی پوش نبود. 

 

وی ادامه داد: اکثر ورزشکاران در حال حاضر در تهران اردو دارند و اگر می‌خواستیم تجهیزات ورزشگاه آفتاب انقلاب را به مشهد منتقل کنیم، باید همه اردوها تعطیل می‌شد که منطقی نبود و ممکن بود ملی پوشان ضربه بخورند.

 

داوری افزود: مسئولین ورزشی و همچنین هیات دو و میدانی استان خراسان رضوی همکاری خوبی را با فدراسیون دو و میدانی داشتند، که با توافق آنها بتوانیم با توجه به دلایل مطرح شده این مسابقات در تهران برگزار کنیم.

 

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد، تاکنون ۶ کشور جهت حضور در سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)اعلام آمادگی کرده‌اند که بدین واسطه حدود ۵۰ دوومیدانی کار خارجی در این مسابقات با ورزشکاران کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.