کسب عنوان قهرمانی حسن تفتیان در رقابت‌های دو و میدانی تور قاره‌ای فرانسه

حسن تفتیان قهرمان دوهای سرعت کشور در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی،حسن تفتیان رکورد دار ماده ۱۰۰متر رشته ورزشی دو و میدانی کشورمان و دارنده مدال‌های طلا مواد ۱۰۰و۶۰متر مسابقات قهرمانی آسیا که به منظور برپایی اردو آماده سازی خود در خارج از کشور به سر می برد،امروز(دوشنبه)با شرکت در رقابت‌های بین المللی دو و میدانی تور قاره ای سطح برنزی شهر فورباخ فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این رقابت ها قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

بر همین اساس،سریع ترین مرد کشورمان در دور مقدماتی این رقابت  موفق شد حد نصاب ۱۰.۱۴ثانیه رابه ثبت برساند و راهی فینال شود،تفتیان در جریان برگزاری مرحله نهایی این مسابقات موفق شد با ثبت زمان ۱۰.۱۲ثانیه در جایگاه نخست قرار گیرد و عنوان قهرمانی را کسب نماید.

 

گفتنی است تفتیان در رقابت قبلی خود در جریان این اردو آماده سازی و در کشور جامائیکا موفق شده بود، با ثبت حد نصاب ۱۰.۲۴ثانیه در جایگاه نخست ماده ۱۰۰قرار گیرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.