مراسم تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور و همچنین با شرکت پرتعداد قهرمانان فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم که قهرمانان تمامی رشته های ورزشی حاضر بودند، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی و قهرمانان پر تعداد ورزش پایه و مادر که موفق به کسب مدال و افتخار در سال گذشته شده بودند،با حضور روی سن توسط رییس جمهور و وزیر ورزش مورد تجلیل قرار گرفتند.