بیست و چهارمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید

مرحله سوم(پایانی) از بیست و چهارمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان که از صبح دیروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شد، با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این مرحله و در مجموع به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی؛این رقابتها که از تاریخ ۱۵شهریور ماه آغاز شد با حضور ۱۳تیم و بیش از ۲۴۰ ورزشکار برگزار شد و در پایان مرحله نهایی در مجموع سه مرحله تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۷۱۳ امتیاز قهرمان شدو باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۶۵۲ امتیاز و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۶۳ امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم ایستادند. 

تیمهای صنعت مس کرمان با ۳۰۵امتیاز،دانشگاه یزدبا ۱۷۲امتیاز،سلکتور با ۸۷امتیاز،عقاب نیروی هوایی با ۶۲امتیاز ومقاومت تهران با ۴۱امتیاز نیز مقام های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند. 

مرحله سوم(نهایی) این رقابتها در بخش بانوان از صبح فردا در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز و عصر روز یکشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.