نشست صمیمانه هاشم صیامی با مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس/حمایت‌های مالی پر قدرت ادامه خواهد داشت

رییس فدراسیون دو و میدانی در نشستی صمیمانه با مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس دیدار و گفت‌وگو کرد و توافقات نهایی به منظور حمایت های مالی از دو و میدانی ایران صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در جلسه‌ای با حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس پیرامون توافقات نهایی در راستای حمایت‌های مالی از دو و میدانی ایران بحث و تبادل نظر داشتند.

در این نشست صمیمانه هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی، حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمرخلیج‌فارس و اصغر همایی قائم مقام مدیرعامل این شرکت، پیرامون حمایت‌های مالی از ورزش اول المپیک در ایران بحث و تبادل نظر داشتند و توافقات نهایی به ‌منظور حضور پر قدرت شرکت پلیمر خلیج به عنوان حامی مالی فدراسیون دو و میدانی انجام شد.

 رحمتی ضمن تبریک و ابراز خوشحالی از انتخاب هاشم صیامی بعنوان رییس فدراسیون گزارشی از حمایت‌های مالی شرکت پلیمر خلیج فارس از ورزش دو و میدانی ایران تاکنون و حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالای مربیان و ورزشکاران پراستعداد دو و میدانی ایران برای کسب موفقیت در رقابت‌های بزرگ بین‌المللی آتی ابراز امیدواری و برای حمایت‌های مالی از خانواده بزرگ دو و میدانی ایران، بیش از پیش اعلام آمادگی کرد.

هاشم صیامی رییس فدراسیون نیز از زحمات ارزشمند مجموعه شرکت پلیمر خلیج فارس قدردانی و برای سرمایه‌گذاری متقابل در راستای شکوفایی استعدادهای نهفته این رشته ورزشی و همچنین ظرفیت‌های موجود برای کسب موفقیت‌های آتی در مهمترین رویدادهای بین المللی، فضای موجود را هموار قلمداد کرد.