حدادی؛ جراحی سه ساعت طول کشید/درد بسیاری را تحمل میکنم

احسان حدادی گفت:جراحی بسیار سخت و سنگینی داشتم و در حال حاضر درد بسیار زیادی را تحمل می‌کنم.

نایب قهرمان المپیک لندن در گفت‌وگو با سایت فدراسیون، پیرامون شرایطش بعد از انجام عمل جراحی در کشور آلمان گفت: خوشبختانه علی رغم تاخیری که در انجام جراحی پیش آمد بالاخره این اتفاق افتاد، این عمل باید ۲،۳ ماه پیش انجام می شد که به دلیل مشکلاتی که پیش آمد به تاخیر افتاد.

نکته قابل توجه در این باره این است که‌ به گفته پزشک معالجم وقتی دکتر ها مشغول خارج کردن خار پاشنه بوده اند، متوجه وجود استخوان های زائد در قسمت پشت آشیلم شدند و برای اینکه بتوانند این قسمت  را هم عمل کنند مجبور به پاره کردن آشیل شدند.خوشبختانه این زائده استخوانی را با موفقیت برداشتند تا در آینده مشکلی متوجه من نباشد. خدارا شکر می‌کنم که بالاخره این مشکل برطرف شد. البته انجام این جراحی سنگین موجب شده در حال حاضر درد بسیار زیادی را تحمل کنم. 

وی ادامه داد: قبل از عمل پزشک معالجم پیش بینی کرده بود که این جراحی پس از ۴۵ دقیقه به پایان برسد، اما با توجه به مواردی که گفتم ۳ ساعت به طول انجامید و همین مسئله نشان می دهد چقدر این جراحی سخت و سنگین بوده است. به هر ترتیب خوشبختانه کار اساسی بر روی پایم انجام شد فقط امیدوارم هر چه سریعتر این روزهای سخت را پشت سربگذارم و بتوانم روند آماده سازی ام را برای حضور در بازی های المپیک آغاز نمایم.

تنها نماینده پرتاب دیسک ایران در المپیک توکیو در پایان گفت: جا دارد از دکتر مهدی علینژاد که همه جوره از اعزام من به آلمان برای انجام عمل جراحی ام حمایت کرد، تشکرکنم. همینطور از فدراسیون پزشکی و ورزشی و فدراسیون دو و میدانی،دست اندر کاران ورزش و همه کسانی که تصمیم گرفتند که این جراحی با توجه به حساسیتی که داشت می بایست در خارج از کشور انجام شود تشکر و قدر دانی مینمایم.