دیدار هاشم صیامی با مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح

رییس فدراسیون دو و میدانی با سردار سرتیپ حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی عصر امروز با سردار سرتیپ حسین دهقان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو طرف پیرامون حل مشکلات سخت افزاری و حمایت های مادی و معنوی و همچنین پشتوانه سازی در دو و میدانی به بحث و تبادل نظر نشستند.

رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به ظرفیت های موجود در دو و میدانی ایران اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به وجود مشکلات سخت افزاری جامعه دو و میدانی کشور نیاز به حمایت های مالی بیش از پیش برای پشتوانه سازی در ورزش اول المپیک دارد.

وی افزود: به هر حال رویکرد جوانان کشور به ورزش بالاخص رشته پایه و مادر دو و میدانی که چه در سطح همگانی و چه در سطح قهرمانی حرف های زیادی برای گفتن دارند، می‌تواند نقطه عطفی در پرورش ورزشکاران نام‌آور برای ایران عزیزمان در سالهای آتی باشد و این مهم بدون همکاری تمامی دست‌اندرکاران و دلسوزان کشورمان فراهم نخواهد شد.

در ادامه نیز سردار سرتیپ حسین دهقان ضمن آرزوی موفقیت برای هاشم صیامی، گفت: پیگیری مستمر موارد مطرح شده در جلسه امروز را در دستور کار خود قرار خواهم داد تا با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم شاهد نتایج قابل توجهی در جهت رشد و ارتقا ورزش دو و میدانی کشورمان باشیم.