رگزاری مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور نوجوانان-جوانان

کاپ قهرمانی به پلیمر خلیج فارس خرم آباد اهداءشد

مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور نوجوانان-جوانان در هر دو بخش پسران و دختران صبح امروز برگزار و کاپ قهرمانی به تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی؛ پرونده رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور نوجوانان و جوانان که بدون برگزاری مرحله دوم (نهایی) به پایان رسید، صبح امروز با اهداء کاپ قهرمانی به تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد که در هر دو بخش دختران و پسران صدرنشین بود، بسته شد.

مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان قرار بود در دو مرحله برگزار شود که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، مرحله دوم و پایانی لغو و معین شد فدراسیون دو و میدانی با در نظر گرفتن نتایج مرحله نخست تیم‌های اول تا سوم را معرفی کند.

بر همین اساس صبح امروز (چهارشنبه) فدراسیون با توجه به محدودیتهای به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با برگزاری مراسم محدود و صمیمانه‌ای از تیم ‌های اول تا سوم در هر دو بخش پسران و دختران، تقدیر و کاپ‌ این رقابتها را به آنها اهداء کرد.

در این مسابقات که در بخش پسران بعد از ۹ سال و در بخش دختران برای اولین بار برگزار شد؛ در پایان در بخش پسران به ترتیب تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۶۷امتیاز،فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۹۸امتیاز و شهرداری گتوند با ۴۰امتیاز در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند و همچنین در بخش دختران تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۳۱/۵امتیاز قهرمان و تیم‌های شهرداری اردکان با ۱۲۷امتیاز و و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۰۲امتیاز  در جایگاههای دوم و سوم ایستادند.

مراسم اهدای کاپ قهرمانی تیم های برتر این دوره از رقابت های باشگاهی نوجوانان و جوانان با حضور حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس همچنین مدیران عامل و مربیان و سرپرستان تیم های برتر برگزار شد.