ایجاد تعامل و همکاری بیش از پیش میان فدراسیون دو و میدانی و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش

پس از نشست رییس فدراسیون دوومیدانی با سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش مقرر شد میان فدراسیون و این موسسه تعامل و همکاری بیش از پیش بر قرار شود.

به گزارش روابط عمومی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی ظهر امروز (شنبه) در دیدار با محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش در خصوص مسائل روز دو و میدانی و برگزاری ارد‌وهای متمرکز به بحث و‌تبادل نظر نشستند.

در این دیدار طرفین در خصوص برقراری ارتباط بیش از پیش جهت اعتلای ورزش دو و میدانی از جمله؛ برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی دوومیدانی در منطقه آزاد کیش و استفاده از ظرفیت های موجود و امکانات رفاهی و ورزشی این جزیره و همچنین تعاملات دوجانبه گفت‌وگو کردند.

همچنین با پیشنهاد رییس فدراسیون دو و میدانی مقرر شد در صورت امکان شرایط برگزاری رقابت دوی ماراتن در سال ۱۴۰۰ به میزبانی جزیره زیبای کیش مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

در ادامه جلسه نیز محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و‌ تفریحات سالم‌منطقه آزاد کیش ضمن استقبال از پیشنهادات رییس فدراسیون دو و میدانی نسبت به همکاری و ایجاد تعامل در پیشبرد اهداف دو و میدانی از جمله برگزاری اردو‌های تدارکاتی اعلام آمادگی نمود.