نشست سرپرست فدراسیون دو و میدانی با رادیو ورزش

سرپرست فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز در نشستی با مدیر شبکه رادیویی ورزش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی مبینی ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در ساختمان شهدای رادیو در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، با سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه رادیویی ورزش دیدار و پیرامون رشته اول المپیک و کمک رسانه ملی در راه توسعه این ورزش بحث و تبادل نظر کرد. در این جلسه سید عسگر میر طالبی مشاور عالی فدراسیون و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کار در فدراسیون و برنامه ریزی تقویم مسابقات فدراسیون اعلام کرد: رقابتهای دو و میدانی به صورت رسمی از اواخر تیر ماه سالجاری برگزار خواهد شد و به همین منظور همانند گذشته باز هم دو و میدانی بیش از پیش نیاز به حمایت رسانه ملی و شبکه رادیویی ورزش دارد.

وی در ادامه در توضیحی کوتاه در خصوص عملکرد فدراسیون اظهار داشت: مجموعه آفتاب انقلاب بعنوان تنها مجموعه تخصصی دو و میدانی که زیر نظر این فدراسیون است بیش از هر زمان آماده برگزاری رقابتهای ملی است و رسیدگی های چشم گیری در آن صورت گرفته است. همچنین در بحث آموزش نیز که یکی از ارکان مهم فدراسیون است سعی داریم تا روندی رو به جلو داشته باشیم.

وی افزود: پیگیر شرایط تمرینی اردونشینان خارج و داخل ایران هستم و لحظه‌ای از حال ورزشکاران غافل نمی‌شوم. خوشبختانه در این مدت ارتباطات خوبی با کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و همچنین فدراسیون جهانی برقرار کرده‌ام. هر چند به فراخور شرایط بروز ویروس کرونا برگزاری رقابتهای آسیا و جهان نیز تحت الشعاع قرار گرفته و در حال حاضر رقابت برون مرزی پیش رو نداریم، اما به هر روی روابط خود را صمیمانه حفظ کرده‌ایم.

مبینی در پایان این نشست ضمن ارج نهادن بر زحمات و حمایت های همیشگی رادیو ورزش در انعکاس اخبار و رویدادهای دو و میدانی با اهداء لوح تقدیر از  سیدغلامرضا میرحسینی تقدیر و تشکر کرد.

 سیدغلامرضا میر حسینی نیز در این بحث و تبادل نظر صمیمانه، ضمن اعلام حمایت همیشگی از دو و میدانی گفت: دو و میدانی یک رشته استراتژیک است و می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه ورزش قهرمانی در جامعه باشد. به همین منظور از هیچ کوششی در راه اعتلای این ورزش فروگذار نخواهم بود.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه‌ای که به دو و میدانی دارم، اولین فدراسیونی بود که پس از پذیرفتن مسئولیتم در رادیو از آن بازدید بعمل آوردم. در این راستا نیز یک مجموعه نمایشی 227 قسمتی برای رشته دوومیدانی ساختم و معتقدم توجه به این رشته می‌تواند بهترین نتایج را در عرصه ورزش قهرمانی در تمامی رشته ها به همراه داشته باشد. رادیو ورزش نیز با تمام قدرت از دو و میدانی حمایت خواهد کرد.