در نشست امروز مطرح شد؛

حضور تیم دانشگاه آزاد در رقابتهای دووميداني قهرمانی باشگاههای کشور

سرپرست فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی مبینی صبح امروز با حضور در مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دیدار با امیر عباس لشگری، در خصوص حضور تیم‌های آقایان و بانوان این دانشگاه در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور دو و میدانی در سال جاری  بحث و تبادل نظر داشت.

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در این جلسه حضور تیم‌های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی در رقابتهای دو‌ و‌ میدانی باشگاههای کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان را حائز اهمیت دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشور دارد و به حتم حضور تیم‌های دختران و پسران این دانشگاه در لیگ دو و میدانی کشور، سطح کیفی مسابقه‌ها را ارتقا خواهد داد.

وی افزود: ارتقای اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز و حضور لشگری که پیشینه خیلی خوبی در ورزش کشور دارد، نوید دهنده این است دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش کشور، نقش پررنگ‌تر و پربارتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین شاخصه لشگری به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی این است که نه تنها از بدنه دانشگاه است، بلکه ساختار تشکیلاتی دانشگاه و ورزش را می‌شناسد.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور همچنین ابراز امیدواری کرد به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی به امضا برسد و اردوهای تدارکاتی این فدراسیون در مکان‌های ورزشی دانشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، برگزار شود.

در این نشست، لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه ارتقای اداره کل ورزش و دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز، نشان دهنده تمایل دانشگاه به گسترش مقوله ورزش در دانشگاه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در ورزش دانشگاهی و حرفه‌ای، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده تیم‌های این دانشگاه همواره در رشته‌های مختلف، نتایج درخشانی به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمد مهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی‌نژاد، نگاه مثبتی به تیم‌داری در رشته دو و میدانی به عنوان ورزش پایه دارد، اظهار داشت: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و مستعد، برنامه‌ریزی برای حضور تیم‌های آقایان و بانوان این دانشگاه در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور دو و میدانی صورت گرفته است. همچنین امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های مختلف کشور نیز برای استفاده بهینه‌ از مکان‌های ورزشی دانشگاه در دستور کار این مرکز قرار گرفته است.