در جلسه سرپرست فدراسیون دو و میدانی و مدیر عامل باشگاه پاس قوامین مطرح شد؛

ایجاد پایگاه تمرینی دو و میدانی درغرب تهران /تمرکز زدایی از مجموعه آفتاب انقلاب

سرپرست فدراسیون دو و میدانی صبح امروز در نشستی با مدیر عامل باشگاه پاس قوامین در خصوص ایجاد پایگاه تمرینی جدید برای ورزشکاران دو و میدانی بحث و گفت‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ای با عبدالله زمردی مدیر عامل باشگاه پاس قوامین در خصوص برپایی پایگاه تمرینی جدید در غرب شهر تهران برای ورزشکاران دو و میدانی و ایجاد تفاهم‌نامه برای بهره برداری هرچه بیشتر ورزشکاران و علاقمندان این رشته از امکانات تمرینی مجموعه پاس بحث و تبادل نظر داشت. 

هدف اصلی فدراسیون دو و میدانی از ایجاد تفاهم‌نامه، گسترش پایگاه های تمرینی بیشتر برای رشته پایه و اول المپیک در سطح شهر تهران و همچنین تمرکز زدایی از مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران بعنوان تنها مجموعه تخصصی دو و میدانی به خصوص برای بانوان است.  

در این نشست سید عسگر میرطالبی مشاور عالی فدراسیون دو و میدانی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی و مریم منظمی مسئول بخش دو و میدانی آن باشگاه حضور داشتند. 

از نکاتی که قرار است در تفاهم‌نامه میان فدراسیون و باشگاه پاس قوامین قید شود، استفاده ورزشکاران از محل تمرینی باشگاه پاس بعنوان پایگاه غرب تهران ،برگزاری کلاس های آموزشی توسط فدراسیون برای آن مجموعه ورزشی و همچنین مشاوره فدراسیون برای تامین امکانات و تجهیزات بیشتر در این باشگاه خواهد بود. 

همچنین در راستای گسترش پایگاههای تمرینی دو و میدانی در سطح تهران، روز گذشته نیز پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، بعنوان نمایندگان فدراسیون، با عهدیه یداله زاده مدیر مجموعه پردیس نسیبه در خصوص ایجاد تفاهم‌نامه همکاری متقابل نشست و گفت‌وگو داشتند.  در مذاکرات صورت گرفته مقرر شد این مجموعه بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین از ابتدای شهریور سال جاری و پس اتمام تعمیرات در اختیار ملی پوشان بانوی فدراسیون دو و میدانی قرار گیرد.