زرین افضل: با حمایت فدراسیون اقدامات خوبی درآفتاب انقلاب انجام شد

مسئول مجموعه آفتاب انقلاب گفت: با حمایت های فدراسیون اقدامات خوبی برای آسایش جامعه دوومیدانی در این ورزشگاه انجام داده ایم.

به گزارش روابط عمومی از ابتدای حضور مهدی مبینی سرپرست فدراسیون بحث توجه و بازسازی در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تنها سایت تخصصی دوومیدانی در کشور در دستور کار قرار گرفت ،به همین منظور با ایجاد تغییر در  مدیریت آن مصطفی زرین افضل از ورزشکاران سال های نه چندان دور دوومیدانی برای این منظور از سوی مهدی مبینی انتخاب شد.

زرین افضل که دارای مدرک دکتری است مسئولیت دبیری هیات دوومیدانی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده دارد.

او در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون شرایط و وضعیت مجموعه ورزشی آفتاب اتقلاب تصریح کرد؛

در ابتدای حضورم  به عنوان مسئول در مجموعه آفتاب انقلاب این ورزشگاه مشکلات عمده ای داشت که ازآن جمله میتوان به از بین رفتن هر دو زمین چمن،قطع آب چاه،عدم وجود محل مناسب برای نگهبانان مجموعه و مشکلات خوابگاهی اشاره کرد.

با تاکید و حمایت های سرپرست فدراسیون بر آن شدیم که هرچه سریع تر این مشکلات را در ورزشگاه بر طرف کنیم که در این مسیر می بایست از کمک های شهرداری منطقه ۱۳و دکتر فرهادی  شهردار منطقه۶ تهران نیز 

صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مجموعه آفتاب انقلاب چه میزان آماده برگزاری رقابت های دوومیدانی است بیان کرد: خوشبختانه با کمک و حمایت های فدراسیون و همکارانم در حال حاضر این مجموعه تا ۸۰ در صد آماده برگزاری رویدادهای ورزش دوومیدانی است و انشا الله تا آغاز رقابت ها به آمادگی صد در صدی خواهد رسید.

زرین افضل در پایان خاطر نشان کرد:در حال حاضر مشکل اصلی در بخش خوابگاه ها است که اصلا در شان ملی پوشان ما نیست سعی میکنیم با توجه به منابع محدود مالی درصورت تامین بودجه،این بخش از مجموعه آفتاب انقلاب را نیزمثل قسمت های دیگر برای استفاده قهرمانان خوب و عزیز دوومیدانی آماده کنیم تا بدون هیچ مشکلی در آن اقامت کنند.