حضور مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس در فدراسیون دو و میدانی

مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس ظهر امروز با حضور در فدراسیون دو و میدانی با سرپرست فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس که یکی از حامیان اصلی ورزشکاران دو و میدانی در جمع باشگاههای کشور است، ظهر امروز (سه شنبه) در نشستی با مهدی مبینی سرپرست فدراسیون  در خصوص رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

رحمتی با اشاره به اینکه باشگاه پلیمر یکی از حامیان ورزشکاران دو و میدانی خواهد بود گفت: از اینکه رقابت های باشگاهی در بخش جوانان بار دیگر راه اندازی شده خوشحالم و بدون شک باشگاه پلیمر نیز در این بخش فدراسیون را یاری خواهد کرد. به هر ترتیب جوانان پشتوانه های ملی پوشان امروز هستند و می‌توان با حمایت آنها در مسابقات باشگاهی برایشان انگیزه ایجاد کرد. 

وی همچنین افزود: امیدوارم دیگر باشگاههای کشور نیز نقش پررنگ تری در حمایت ورزشکاران دو و میدانی داشته باشند. این رشته پایه و المپیکی نیاز به حامیان بیشتری دارد و ما نیز سعی داریم با تزریق امکانات، حمایت مالی از ورزشکاران و حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در جوانان و بزرگسالان در هر دوبخش آقایان و بانوان به توسعه و پیشرفت این رشته کمک کنیم.

رحمتی همچنین با اشاره به اینکه در صدد هستیم با همکاری فدراسیون رقابت های جایزه بزرگ را در مواده پرتابی نیمه دوم مرداد ماه به میزبانی استان لرستان و در شهر خرم آباد برگزار کنیم افزود ؛برای این منظور تجهیزات  سخت افزاری بسیاری از قبیل دیسک ،نیزه،وزنه ،چکش و دیگر ملزومات تخصصی رشته دو و میدانی را از کشور لهستان و چین خریداری نموده ایم تا بتوانیم ضمن تجهیز سالن دوومیدانی شهر خرم آباد این رقابت ها را نیز به نحو احسن برگزار نماییم.

مهدی مبینی نیز در سخنانی ضمن تبیین شرایط حال حاضر دوومیدانی کشورمان از حمایت های مجموعه پلیمر خلیج فارس از ورزش پایه و مادر تشکر و قدر دانی کرد.

در این جلسه؛ جعفر محمدپور سرپرست دبیری ، سید عسگر میر طالبی مشاور فدراسیون، احسان حدادی قهرمان المپیکی دوومیدانی و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.