مرحله سوم از بیست و پنجمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور-آقایان(مشهد-۱۴۰۰)

کاپ قهرمانی به پلیمر خلیج فارس رسید

بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان لحظاتی پیش با قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان امشب (یکشنبه شب) با برگزاری مرحله نهایی در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مقدس مشهد، با قهرمانی 🏆تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با کسب ۷۷۲ امتیاز به پایان رسید. 

در این رقابتها تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با امتیازهای ۵۷۰ و ۴۸۹ به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گفتند. 

در جریان مرحله سوم (نهایی) این مسابقات حسن تفتیان بار دیگر رکورد باشگاهی دو ۱۰۰ متر را با ثبت زمان ۱۰.۱۷ ثانیه شکست. تفتیان پیش از این در مرحله دوم همین رقابتها نیز با ثبت زمان ۱۰.۲۱ ثانیه موفق به جابجایی رکورد باشگاهی این ماده شده بود.

همچنین تیمهای؛ سایپا، بارزگانی عماد، سلکتور، عقاب نیروی هوایی، مقاومت بسیج تهران و فولاد هرمزگان در جریان بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور به ترتیب در جایگاههای چهارم تا نهم ایستادند. 

شایان ذکر است مرحله نهایی این مسابقات در بخش بانوان طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است در خلال برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها از آقایان سجاد مرادی،هادی سپهرزاد،محمدمحسن ربانی،علی ثمری و مهدی زمانی قهرمانان اسبق آسیا به پاس سال‌ها تلاش و کسب افتخار برای کشورمان توسط فدراسیون دو و میدانی تجلیل و قدر دانی شد.